مقاله: 26 مدل عکس جدید از نور مخفی کابینت آشپزخانه با اجرای ساده

به گزارش یزد بلاگ، اما اگر دیوار بین کابینت ها با رنگ خود کابینت ها همسان بود، بازهم نورهای ال ایی دی میتوانند خیلی عالی تفاوتی بین این دو قسمت ایجاد نمایند طوری که هر دو قسمت یعنی کابینت و دیوار به زیبایی در دید قرار بگیرند. این روش برای افرادی که قصد تعویض دیوار بین کابینت ها را دارند بسیار ارزان تر تمام خواهد شد. شکل های بعدی رنگ های متفاوت نورهای ال ایی دی را نشان می دهد. حتما نور نباید سفید یا زرد باشد، رنگ های برجسته ای مانند بنقش، آبی و قرمز نیز می تواند جلوه ای لوکس در دکوراسیون آشپزخانه ایجاد کند.

مقاله: 26 مدل عکس جدید از نور مخفی کابینت آشپزخانه با اجرای ساده

شاید مهمترین دلیل استفاده از نور مخفی کابینت آشپزخانه افزودن زیبایی بسیار بیشتر به دکوراسیون آشپزخانه باشد و ایجاد نور کافی برای دیدن اشیاء توسط اینگونه لامپ های ال ای دی در رتبه های بعدی اهمیت قرار گیرد زیرا چنین راه چاره ارزان و کم دردسری بسیار راحتتر و جذابتر از تغییرات کلی و تخریب و ایجاد دکوراسیون متنوع در فضای آشپزخانه خواهد بود. با هزینه بسیار کم می توان به یاری اینگونه لامپ ها و همچنین ایجاد نور مخفی در قسمت های مختلف کابینت ها، بهترین دکوراسیون و نورپردازی در آشپزخانه را ایجاد نمود.

شکل های زیر دو ایده بسیار کاربردی و زیبا برای نور مخفی های LED را نشان می دهد. شکل اول یک آشپزخانه تاریک را نشان می دهد که نورپردازی مخفی خیلی خوب فضا را برای کار روشن نموده است. بنابراین اگر آشپزخانه تاریکی دارید یا اینکه کابینت هایتان تمی تیره دارد، نصب نوارها و لامپ های مخفی باعث می شود فضا کمتر تاریک بنظر برسد. عکس دوم نشان می دهد وقتی که دیوار بین کابینت ها طرحی ویژه و لوکس دارد، استفاده از نورهای مخفی بهترین راه برای نشان دادن و تاکید بروی این طرح های لوکس و ویژه خواهد بود.

منبع مقاله: 26 مدل عکس جدید از نور مخفی کابینت آشپزخانه با اجرای ساده

انتشار: 22 آبان 1400 بروزرسانی: 22 آبان 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 4598

به "مقاله: 26 مدل عکس جدید از نور مخفی کابینت آشپزخانه با اجرای ساده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: 26 مدل عکس جدید از نور مخفی کابینت آشپزخانه با اجرای ساده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید