مرگ دو تن در پی ورود پرشیا به جوی آب

به گزارش یزد بلاگ، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از مرگ دو تن در پی واژگون شدن سواری پرشیا در جوی آب اطلاع داد.

مرگ دو تن در پی ورود پرشیا به جوی آب

سید جلال ملکی در گفت وگو با خبرنگاران، در این باره گفت: در ساعت 6:28 صبح امروز خبر وقوع حادثه برای یک دستگاه سواری پژو پارس با هشت سرنشین از سوی آتش نشانی خاتون آباد قیامدشت به آتش نشانی تهران اطلاع داده و در خواست نیروی کمکی شد.

وی با بیان اینکه محل حادثه جهت شرق به غرب بزرگراه خاوران، نرسیده به قیامدشت بود، گفت: دو ایستگاه از سازمان آتش نشانی تهران به محل حادثه که در خارج از حوزه استحفاظی آنان بود، اعزام شده و کمتر از پنج دقیقه بعد در محل مورد نظر حاضر شدند. با حضور آتش نشانان تهرانی در محل و در حالی که عوامل آتش نشانی قیامدشت در حال اجرا عملیات بودند، مشاهده شد که یک دستگاه سواری پژو پارس در حال حرکت در جهت بوده که ناگهان از جهت اصلی خود منحرف شده و از سمت راست در جوی آب واژگون شده است.

ملکی با بیان اینکه این خودرو هشت سرنشین بین 20 تا 30 سال شامل چهار زن و چهار مرد داشت، گفت: تا قبل از رسیدن عوامل امدادی یک نفر از سرنشینان که یک آقا بود از کابین خودرو خارج شده و آسیب دیدگی چندانی نداشت، اما هفت نفر داخل خودرو محبوس شده بودند که عوامل آتش نشانی با استفاده از تجهیزات موجود اقدامات خود برای خارج کردن این افراد را شروع کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه دقایقی بعد آتش نشانان هفت سرنشین به جای مانده در این خودرو را خارج کردند، گفت: با تحویل این هفت نفر به عوامل اورژانس متاسفانه مرگ یک زن و یک مرد از سوی آنان تایید شد و پنج مصدوم دیگر هم به بیمارستان منتقل شدند.

وی با بیان اینکه آتش نشانان پس از ایمن سازی محل در ساعت 7:21 به عملیات خود پایان دادند، اظهار کرد: دلیل این حادثه از سوی کارشناسان پلیس هدایت و رانندگی آنالیز و اعلام خواهد شد، اما هشدار آتش نشانی این است که افراد به هیچ اسم نباید بیش از ظرفیت یک خودرو بر آن سوار شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 آبان 1400 بروزرسانی: 2 آبان 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 4574

به "مرگ دو تن در پی ورود پرشیا به جوی آب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرگ دو تن در پی ورود پرشیا به جوی آب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید