مدل شومیز مشکی (25 مدل جذاب و راهنمای ست کردن آن)

به گزارش یزد بلاگ، در دنیای مد و پوشاک مشکی لقب ملکه رنگ ها را از آن خود نموده است. به همین جهت، توجه را به سادگی به سمت خود جلب می نماید. استایل منوکروم (یا تک رنگ) یکی از جذاب ترین و ساده ترین راه ها برای ست کردن شومیز مشکی است. به همین منظور، در ادامه ابتدا کلکسیون بی نظیری از انواع شومیز مشکی را مشاهده خواهیم کرد، سپس، 6 روش برای ست کردن شومیز مشکی که یکی از محبوب ترین و متداول ترین انتخاب ها در میان خانم هاست به شما ارائه خواهیم کرد.

مدل شومیز مشکی (25 مدل جذاب و راهنمای ست کردن آن)

آنچه در این مطلب آمده است:

  • کلکسیون شومیز مشکی
  • نحوه ست کردن شومیز مشکی

25 مدل شومیز مشکی برای سلیقه های مختلف

مدل شومیز مشکی آستین بلند شیشه ای شیک 2020مدل شومیز ساتن مجلسی گلدار مشکی آستین بلند و یقه ایستاده

بیشتر ببینید: 30 مدل شومیز ساتن ساده و لطیف اما لوکس و لاکچری!

مدل شومیز آستین پفی و یقه ایستاده مشکی اسپرت شیکمدل شومیز مشکی دخترانه آستین پفی توری با یقه ایستاده

بیشتر ببینید: کلکسیونی از 30 مدل شومیز آستین پفی کوتاه، سه ربعی و بلند

مدل شومیز مشکی آستین کلوش ساده تیلرسوئیفتمدل شومیز سفید و مشکی آستین بلند پف دار یقه بازمدل شومیز اسپرت مجلسی مشکی با آستین بلند پفی تور و نگین دارمدل شومیز مشکی پاییزه کار شده با گیپور یقه هفتمدل شومیز حریر شیشه ای راه راه مشکی آستین پفی و یقه ایستادهمدل شومیز گلدار مشکی مجلسی آستین کلوش سه ربعیمدل شومیز نخی نازک مشکی با راه راه سفید افقی اسپرت دخترانه

بیشتر ببینید: 25 مدل شومیز دخترانه جدید، زیبا و منحصر به فرد

مدل شومیز نخی مشکی آف شولدر آستین پفیمدل شومیز حریر مجلسی مشکی آستین بلند پفیمدل شومیز گیپور مشکی آستین سه ربعی شیکمدل شومیز گیپور و حریر مشکی آستین بلند پوشیدهمدل شومیز آستین پفی بلند مشکی خال خالیمدل شومیز آستین پفی گل برجسته مشکیمدل شومیز نخی آستین بلند مشکی گره دارمدل شومیز گیپور مشکی آستین سه ربعی و یقه گردمدل شومیز آستین کلوش مشکی اسپرت مجلسیمدل شومیز گیپور مشکی مجلسی آستین بلند کلوش و یقه ایستادهشومیز نخی نازک مشکی مدل آف شولدر و آستین کلوشمدل شومیز نخی نازک شیشه ای مشکی اسپرت آستین بلندمدل شومیز نخی نازک راه راه مشکی با آستین پفی بلند و یقه ایستادهمدل شومیز رسمی مشکی پوشیده

بیشتر ببینید: 30 مدل لباس مجلسی پوشیده زیبا، شیک و با وقار

6 روش برای ست کردن شومیز مشکی به صورت منوکروم

1. یکی از آیتم ها را چسبان انتخاب کنید

زمانی که می خواهید استایل منوکروم ست کنید، بهتر است از آیتم های چسبان بهره بیشتری ببرید. این بدان معنی نیست که حتما باید همه اجزای استایل شما تنگ باشد؛ اما، این را هم در نظر داشته باشید که نباید اندام خود را در لباس های اورسایز غرق کنید!

برای مثال، اگر شومیز گشاد و یا آزاد انتخاب نموده اید، به سراغ شلوار های اسکینی برای پایین تنه باشید.

2. تکسچر یا بافت های مختلف را امتحان کنید

برای جلوگیری از یکنواختی، بافت نیز از اهمیت خاصی برخوردار است. سعی کنید آیتم هایی را پیدا کنید که شامل پارچه های مختلف مانند مخمل یا تور باشد. خلاق باشید و اطمینان حاصل کنید که استایل شما تنوع بافت کافی برای ایجاد جذابیت بیشتر را شامل می گردد.

3. آرایش ملایم هماهنگی بیشتری با استایل مشکی دارد

برای ایجاد تعادل بیشتر در استایل منوکروم مشکی، اگر می خواهید ظاهرتان اغراق آمیز و قدیمی به نظر نرسد، باید میکاپ لایت انتخاب کنید. از خط چشم صرف نظر کنید و به جای رژ لب های تیره از تنالیته های طبیعی و صورتی براق استفاده کنید.

4. استفاده از طرح و نقش و یا اجزای روشن برای جلوگیری از یکنواختی

چاپ های دیجیتالی، شومیز های مشکی گلدار، دکمه و یا مهره های روشن کار شده دور یقه نه تنها نقطه عطف استایل شما خواهند بود؛ بلکه، استایل شما را از آن حالت دراماتیک مشکی خارج خواهد نمود.

5. از تاثیر جواهرات و اکسسوری ها غافل نشوید

جواهرات و اکسسوری ها می توانند یک گزینه عالی برای ایجاد تعادل در استایل مشکی باشند. برای مثال چطور است یک گردنبند آویز بلند یا گوشواره های آویز چشمگیر را امتحان کنید. این آیتم ها دقیقا همان کاری را می نمایند که طرح و نقش می تواند بکند. یعنی یک نقطه کانونی برای استایل شما ایجاد می نمایند.

6. رنگ را به طور نامحسوس به استایلتان اضافه کنید

اضافه کردن یک تاچ رنگ هیچ ایرادی به استایل منوکروم شما وارد نمی کند. یعنی چی؟! یعنی شما می توانید لاک رنگی روشن یا پاستلی، روسری و یا کفش رنگی انتخاب کنید و همچنان مطمئن باشید که 90 درصد استایل شما مشکی به نظر می رسد.

سخن آخر

اگر بخواهیم صادق باشیم، شومیز مشکی آیتمی همه کاره و به درد بخور است که بهتر است کمد لباس خود را به حداقل یک عدد از آن مجهز کنید! همانطور که پیش تر گفتیم، یکی از راه های ایجاد تعادل در استایل منوکروم مشکی، استفاده از بافت های مختلفی، چون گیپور و تور است. اما در آخر پیشنهاد می کنیم کلکسیون شومیزهای پولک دار را نیز در انگیزه ببینید.

نباید فراموش کنید که شما می توانید در انتهای این مطلب سوالات و تجربیات خود را با ما و دیگر همراهان انگیزه به اشتراک بگذارید. کارشناسان ما در اسرع وقت جوابگوی سوالات شما خواهند بود.

منبع: مجله انگیزه
انتشار: 3 آبان 1399 بروزرسانی: 3 آبان 1399 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 2188

به "مدل شومیز مشکی (25 مدل جذاب و راهنمای ست کردن آن)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل شومیز مشکی (25 مدل جذاب و راهنمای ست کردن آن)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید