لیگ بسکتبال تعطیل شده اما تیم ها هنوز بلاتکلیفند

به گزارش یزد بلاگ، به گزارش خبرنگاران، با تصمیم فدراسیون بسکتبال و موافقت نمایندگان 8 تیم حاضر در مرحله پلی آف مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور، مقرر شد مرحله پلی آف این رقابت ها لغو و با یک ماه و نیم تعویق، پیگیری گردد.

لیگ بسکتبال تعطیل شده اما تیم ها هنوز بلاتکلیفند

بر اساس تصمیم نشست روز دوشنبه گذشته، مقرر شد پلی آف لیگ برتر از 25 فروردین ماه شروع گردد.

فرزاد کوهیان سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام که تیمش با کسب صندلی دوم در مرحله مقدماتی راهی پلی آف شد تصمیم اتخاذ شده را بهترین راه چاره در شرایط کنونی عنوان نمود. اگر چه می گوید تیمش به خاطر شرایط فعلی همچنان در بلاتکلیفی به سر می برد.

وی در مصاحبه با خبرنگاران گفت: با توجه به شرایط بحرانی که به خاطر شیوع ویروس کرونا ایجاد شده، محدودیت تصمیم گیری زیاد بود. به همین دلیل بهترین راه چارهی که می توانستیم برای لیگ برتر اتخاذ کنیم همین بود که مسابقات را در تاریخ مقرر لغو و به زمان دیگری موکول کنیم.

کوهیان ادامه داد: شرایط به گونه ای است که حضور در جلسات تمرینی و برگزاری بازی ریسک بالایی داشت .حتی اگر قرار بود مسابقات بدون تماشاگر هم برگزار گردد نمی توانستیم از صفر بودن خطر برای بازیکنان و کادر برگزاری رقابت ها اطمینان داشته باشیم. بنابراین لغو مسابقات کاملاً منطقی بود.

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام با یادآوری اینکه شروع پلی آف لیگ برتر از 25 فروردین به صورت مشروط خواهد بود، اعلام نمود: در تصمیمی که کمیته مسابقات در این باره گرفت، مصوب شد پلی آف به شرطی از تاریخ جدید شروع گردد که خطرات کرونا و شیوع آن بحرانی نباشد و در کل شرایط به گونه ای باشد که منعی برای بازی وجود نداشته باشد.

کوهیان اعلام نمود: در هر صورت تمرینات خیلی از تیم ها فعلاً به خاطر شرایط فعلی تعطیل است. پتروشیمی هم با در نظر دریافت شرایط، تمرینات را تعطیل نموده اما اینکه دوباره چه زمانی جلسات تمرینی را شروع کنیم اصلاً معین نیست. در واقع شرایط به گونه ای است که نمی توانیم در خصوص برنامه های خود و اجرای آنها پیش بینی دقیقی داشته باشیم.

وی در پاسخ به این پرسش که با توجه به این شرایط بهتر نبود لیگ برتر به طور کل لغو می شد؟ گفت: در جلسه ای که برای آنالیز این موضوع برگزار گردید بر اساس یک سری گزارش ها و اطلاعات حاصل از آن، زمان جدید برای پلی آف معین شد. کوشش این است که در هر شرایطی لیگ برتر برگزار گردد تا این فصل از رقابت ها نیز معین بهترین ها به انتها برسد اما قاعدتاً اگر در تاریخ 25 فروردین شرایط مهیا نباشد مسابقات به صورت کلی لغو خواهد شد.

این مربی که در کادر فنی تیم ملی بسکتبال نیز حضور دارد در خصوص برنامه های این تیم و تداخل احتمالی در اجرای آنها گفت: طبق برنامه اولیه قرار است از اواسط خردادماه تمرینات تیم ملی شروع گردد. تا آن موقع 3 ماه باقی مانده است. واقعیت این است که حتی برای آن موقع هم نمی توانیم پیش بینی دقیقی از شرایط داشته باشیم. فعلاً برنامه همان است که از خرداد تیم ملی وارد اردو گردد مگر اینکه بر اساس شرایط مجبور به اتخاذ تصمیم دیگری شویم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 609

به "لیگ بسکتبال تعطیل شده اما تیم ها هنوز بلاتکلیفند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ بسکتبال تعطیل شده اما تیم ها هنوز بلاتکلیفند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید