لطف الله نسبی: عالمیان ها شانس بیشتری برای کسب سهمیه دارند، اعزام سه نفر به جهانی فنی نیست

به گزارش یزد بلاگ، سرمربی تیم ملی تنیس روی میز گفت: نوشاد و نیما عالمیان شانس بیشتری برای کسب سهمیه المپیک دارند اما رقابت هم در آسیای میانه سخت شده است.

لطف الله نسبی: عالمیان ها شانس بیشتری برای کسب سهمیه دارند، اعزام سه نفر به جهانی فنی نیست

جمیل لطف الله نسبی در مصاحبه با خبرنگاران درباره انتخاب برادران عالمیان برای حضور در مسابقات تنیس روی میز انتخابی المپیک بیان نمود: نیما و نوشاد عالمیان در بخش مردان انتخاب شدند که رنکینگ بالایی دارند و در انتخابی المپیک هم از شانس بیشتری برخوردار هستند. شش سهمیه در مسابقات انتخابی المپیک تایلند توزیع می شود که پنج سهمیه آن مربوط به مسابقات منطقه ای و یک سهمیه هم برای کسی است که در میان این پنج منطقه بالاترین رنکینگ را داشته باشد. هم نیما و نوشاد شانس بالایی دارند البته شرایط رقابت در آسیانه میانه هم خیلی فرق کرده است و یک بازیکن از قزاقستان و یکی از ازبکستان پیشرفت زیادی داشته اند.

لطف الله نسبی در پاسخ به این پرسش که امکان دارد برادران عالمیان مانند المپیک ریو هر دو سهمیه بگیرند، تاکید کرد: خیلی مشکل است چون رقابت هم در منطقه آسیای میانه سخت شده است و هم در جهان. با این حال ما تلاش خود را می کنیم.

او در مورد برنامه مسابقات برادران عالمیان تا آغاز مسابقات انتخابی المپیک گفت: آنها مسابقات مجارستان، قطر و عمان را دارند پس از آن به مسابقات جهانی کره جنوبی می فرایند. با فدراسیون صحبت کرده ایم که از همان کره جنوبی به تایلند برویم تا بازیکنان خودشان را با اختلاف ساعت و شرایط آب و هوایی تطبیق دهند.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز در پاسخ به پرسش دیگری مبنی براینکه تیم برای مسابقات جهانی کره جنوبی با سه نفر اعزام می شود یا چهار نفر و فکر می کند اعزام سه بازیکن از لحاظ فنی درست باشد، شرح داد: هیات رییسه در دوره سرپرستی آقای حبیب زاده مصوب کرد که تیم سه نفره اعزام شود اما این تصمیم فنی نیست چون باید بازیکن ذخیره داشته باشیم. اما با توجه به شرایط اقتصادی و اینکه اعزام ها هزینه بر است، ممکن است تیم سه نفره برود. با این حال هنوز اطلاع دقیقی ندارم تصمیم چه چیزی است. بیشتر تیم ها با پنج نفر می آیند و ما برای اولین بار در دسته یک جهان به رقابت می پردازیم. اگر تیم با چهار بازیکن اعزام شود، بهتر است.

مجله زیتوا: مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 484

به "لطف الله نسبی: عالمیان ها شانس بیشتری برای کسب سهمیه دارند، اعزام سه نفر به جهانی فنی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لطف الله نسبی: عالمیان ها شانس بیشتری برای کسب سهمیه دارند، اعزام سه نفر به جهانی فنی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید