سوریه آسمانش را بست

به گزارش یزد بلاگ، ایسنا نوشت:یک منبع نظامی سوری از اعلام منطقه پرواز ممنوع در شمال غرب این کشور و به ویژه ادلب از سوی فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه اطلاع داد.

سوریه آسمانش را بست

یک منبع نظامی سوری در گفت وگو با خبرگزاری سانا بیان کرد: نیروهای نظام ترکیه چه با هدف قرار دادن سربازان ما که به صورت مستقیم در حال مقابله با تروریست ها هستند و چه با حمایت های مختلف از گروه های مسلح و تروریستی، به انجام اقدامات خصمانه علیه نیروهای مسلح سوریه در ادلب و حومه آن ادامه می دهند.

وی اضافه کرد: این اقدامات خصمانه ترکیه تروریست ها را از حملات ارتش عربی سوریه نجات نخواهد داد و به معنای خروج آنکارا از تمامی توافقنامه های گذشته از جمله پیش نویس توافقنامه سوچی است.

این منبع در ادامه گفت: در راستای تعهد ارتش سوریه به وظایف قانونی و ملی خود در دفاع از حاکمیت و حفاظت از امنیت و تمامیت ارضی کشور، فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح حریم هوایی شمال غرب سوریه و به ویژه استان ادلب را بر روی پرواز جنگنده ها و هرگونه پهپاد می بندد.

این منبع نظامی سوری در ادامه اعلام نمود: با هرگونه هواپیمایی که حریم هوایی ما را نقض کند به عنوان هواپیمای متخاصم برخورد خواهیم کرد که باید سرنگون گردد و از تحقق اهداف خصمانه آن جلوگیری کرد.

310311

پرشین بلاگ: پرشین بلاگ | سیستم وبلاگ های پرشین

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 553

به "سوریه آسمانش را بست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوریه آسمانش را بست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید