سرمای صفر درجه در راه استان مرکزی

به گزارش یزد بلاگ، دمای هوای بعضی منطقه ها استان مرکزی به حدود صفر درجه خواهد رسید.

سرمای صفر درجه در راه استان مرکزی

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرنگاران از اراک، قاسمی کارشناس هواشناسی استان مرکزی گفت: آنالیز ها حاکی از تداوم فرایند کاهشی دمای تا صبح شنبه در استان می باشد ودر این مدت دمای هوا در بعضی از منطقه ها سردسیر استان به حدود صفر درجه سانتیگراد خواهد رسید.

قاسمی اضافه نمود: بر این اساس احتمال خسارت به بعضی محصولات حساس کشاورزی در این منطقه ها دور از انتظار نمی باشد.

او اضافه نمود: هر چند در ساعات بعدازظهر امروز و فردا آدینه سرعت وزش باد نسبت به روز های گذشته کمتر خواهد بود، اما به علت جهت شمال شرقی جریانات احتمال انتقال گردوخاک از کویر میقان به شهر اراک و منطقه ها واقع در جنوب غرب کویر میقان دور از انتظار نمی باشد.

کارشناس هواشناسی بیان نمود: در ساعات بعدازظهر امروز در بعضی منطقه ها کوهستانی شهرستان های تفرش و آشتیان و بعضی منطقه ها شمال شرق استان موقتا بر مقدار پوشش ابر اضافه نموده خواهد شد و احتمال بسیار ضعیف بارش های خفیف و بسیار پراکنده در این منطقه ها وجود دارد.

او اظهار کرد: آنالیز آخرین خروجی نقشه های پیش یابی نشان دهنده عبور یک موج ناپایدار کم دامنه تراز میانی جو از منطقه ها شمال غرب کشور در طی روز های شنبه و یکشنبه می باشد که در صورت عدم تغییر نقشه ها تاثیر بارشی ضعیفی در بعضی از منطقه ها استان در روز یکشنبه خواهد داشت.

انتهای پیغام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 4597

به "سرمای صفر درجه در راه استان مرکزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمای صفر درجه در راه استان مرکزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید