سخنگوی فدراسیون فوتبال: اردوی شهریورماه تیم ملی و بازی با ازبکستان در موعد مقرر برگزار می گردد، اسکوچیچ به کارش ادامه خواهد داد

به گزارش یزد بلاگ، سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت تعویق دیدارهای انتخابی جام جهانی 2022، تغییری در برنامه های پیش روی تیم ملی فوتبال ایران ایجاد نمی کند.

سخنگوی فدراسیون فوتبال: اردوی شهریورماه تیم ملی و بازی با ازبکستان در موعد مقرر برگزار می گردد، اسکوچیچ به کارش ادامه خواهد داد

به گزارش خبرنگاران، امیرمهدی علوی درباره برنامه های آینده تیم ملی فوتبال، با وجود تعویق همه ملاقاتهای این تیم در مقدماتی جام جهانی 2022 قطر گفت: فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی در ارتباط کامل هستند و با دپارتمان تیم های ملی و دبیر کل فدراسیون فوتبال برنامه ریزی نموده اند. اسکوچیچ و دستیارانش، بسیاری از ملاقاتهای لیگ برتر و جام حذفی را دیده اند و همه بازی ها را بررسی نموده اند.

وی درخصوص اردوی ماه آینده شاگردان دراگان اسکوچیچ گفت: برنامه های تیم ملی به صورت کامل انجام می گردد که در شروع این جهت، اردوی شهریور ماه و نیز ملاقات محبت آمیز مقابل تیم ملی ازبکستان در موعد مقرر برگزار خواهد شد. همه برنامه های از قبل مشخص شده انجام می گردد و هفته آینده با حضور رئیس دپارتمان تیم های ملی و نبی، درباره به روزرسانی برنامه ها مطابق برنامه رسمی که باید به ما اعلام گردد، صحبت خواهد شد. در این جلسه که سهیل مهدی و روشنک (مسئول برگزاری جام حذفی) هم حضور دارند و درباره زمان فینال جام حذفی بحث می نمایند تا تداخلی با برنامه های تیم ملی ایجاد نگردد.

سخنگوی فدراسیون فوتبال در پاسخ به این پرسش که آیا اسکوچیچ به کارش در تیم ملی ادامه خواهد داد یا خیر، توضیح داد: بله. ان شاءالله اسکوچیچ مطابق روال گذشته به کارش ادامه می دهد. الان کادر فنی و عوامل اجرایی در مرکز ملی فوتبال حضور دارند و تغییر زمان مسابقات ملی، خللی در برنامه ریزی ها انجام نداده است.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 شهریور 1400 بروزرسانی: 6 شهریور 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 1931

به "سخنگوی فدراسیون فوتبال: اردوی شهریورماه تیم ملی و بازی با ازبکستان در موعد مقرر برگزار می گردد، اسکوچیچ به کارش ادامه خواهد داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سخنگوی فدراسیون فوتبال: اردوی شهریورماه تیم ملی و بازی با ازبکستان در موعد مقرر برگزار می گردد، اسکوچیچ به کارش ادامه خواهد داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید