دیگر نمی توان به ستاره ها دل بست، موسوی با سایپا قرارداد دارد

به گزارش یزد بلاگ، به گزارش خبرنگاران، در دیدارهای هفته هشتم رقابت های لیگ برتر والیبال تیم سایپا با شکست شهرداری قزوین با یک بازی کمتر، به رده چهارم جدول رده بندی صعود کرد. نارنجی پوشان فردا (سه شنبه) در دیدارهای هفته نهم مقابل تیم آذر باتری ارومیه صف آرایی خواهند کرد.

دیگر نمی توان به ستاره ها دل بست، موسوی با سایپا قرارداد دارد

مصطفی کارخانه سرمربی سایپا در تبادل نظر با خبرنگاران، درباره پیروزی تیمش مقابل تیم شهرداری قزوین گفت: بازی خوبی بود، پس از حدود یک ماه تعطیلی پیروز شدیم با نتیجه سه بر صفر پیروز شویم. کم و کاستی هایی وجود داشت اما همین که توانستیم سه بر صفر پیروز شویم، برد ارزشمندی بود.

سرمربی تیم والیبال سایپا ادامه داد: در شرایط کرونا همه چیز سخت است. امیدوارم تیم فرایند رو به بهبودی داشته باشد. تمرینات خوبی پشت سر گذاشته ایم. همانطور که می دانید تمام تیم ها طعم باخت را چشیده اند و به یکدیگر نزدیک هستند. از الان نمی توان قضاوت کرد اما همه تیم ها شانس قهرمانی دارند.

وی تأکید کرد: فرصت خوبی به جوانان در این دوره از رقابت ها داده شد. دیگر نمی توان فقط به ستاره ها دل بست. جوانان نمایش خوبی داشته اند. تیمی پیروز خواهد شد که برنامه ریزی، همدلی و چشم انداز خوبی داشته باشد. عملکرد فنی نیز مهم است.

کارخانه درباره ملاقات فردا مقابل تیم آذر باتری ارومیه گفت: درست است که این تیم نتیجه نگرفته اما قابل احترام است. این تیم به تازگی از دسته یک وارد لیگ برتر شده و کار سختی در پیش دارد. آذر باتری چیزی برای از دست دادن ندارد و با انگیزه مقابل ما ظاهر خواهد شد؛ باید تیم را مدیریت کنیم و به پیروزی احتیاج داریم.

سرمربی تیم والیبال سایپا درباره برگزاری متمرکز مسابقات اضافه کرد: بهترین تصمیم، برگزاری مسابقات به شیوه متمرکز بود چرا که رفت وآمدها و حضور در فرودگاه کاهش پیدا کرد. هر چه ارتباطات کاهش یابد، در قطع زنجیره انتقال کرونا مؤثر است. امیدوارم اتفاقی رخ ندهد و لیگ به پایان برسد. همه باید پروتکل های بهداشتی را رعایت نمایند.

وی در خصوص غیبت سید محمد موسوی در تیم سایپا هم گفت: غیبت موسوی دو دلیل دارد؛ نخست اینکه او به دلیل ابتلا به کرونا مدتی از تمرینات دور بود و شرایط بدنی مناسبی نداشت و دوم نیز بحث حضورش در ایتالیا مطرح است. نمی توانم اظهارنظری در این زمینه ارائه دهم. این موضوع را به باشگاه سپرده ام. موسوی با سایپا قرارداد دارد و باشگاه در این زمینه تصمیم گیری می نماید.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 شهریور 1400 بروزرسانی: 6 شهریور 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 2653

به "دیگر نمی توان به ستاره ها دل بست، موسوی با سایپا قرارداد دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیگر نمی توان به ستاره ها دل بست، موسوی با سایپا قرارداد دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید