در سفر به آنتالیا از این آکواریوم زیبا تماشا کنید، تصاویر

به گزارش یزد بلاگ، شهر ساحلی آنتالیا برای همه سلایق و رده های سنی متفاوت تفریح دارد. بعضی از جاهای تفریحی آنتالیا مناسب همه سنها ست مثل شو دلفین ها و آکواریم آنتالیا. پیشنهاد میکنیم اگر به این شهر سفر کردید حتما در مرکز شهر آنتالیا یعنی کنیالتی به بازدید این آکواریم بروید .

در سفر به آنتالیا از این آکواریوم زیبا تماشا کنید، تصاویر

در این آکواریوم به بچه ها توجه زیادی شده و برای آنها زمینهای بازی متنوعی در نظر گرفته شده است

آکواریوم آنتالیا یکی از عظیمترین آکواریوم های دنیا است که در زمینی به مساحت 3 هکتار ساخته و در سال 2012 افتتاح شده است. به گفته سازندگان، هدف اصلی طراح ایجاد نوعی هارمونی بین محیط و جانوران دریایی و خود دریا بوده است. ورودی آکواریوم در طبقه همکف واقع شده و در ابتدا بوفه و آفیس های اداری وجود دارند در ادامه بازتماشاماینده به بخش های مختلف و در نهایت یک تونل 131 متری با عمق 3 متر خواهد رسید که هرکدام با طراحی خاص خود به چشم بیننده می آیند .

آکواریوم آنتالیا در زمینی به مساحت 3 هکتار ساخته و در سال 2012 افتتاح شده است

آکواریوم آنتالیا در مرکز شهر و بین مرکز خرید میگروس و مینی سیتی قرار گرفته و فاصله اش از فرودگاه آنتالیا ، 15 کیلومتر می باشد. بندتی مجسمه ساز ایتالیایی مخزن اصلی آکواریم را که شامل یک هواپیما در میزان واقعی، کشتی و لاشه های زیردریایی ست، طراحی نموده است. بعضی از طرح های دیگر آکواریوم عبارتند از یک ماشین غرق شده و بعضی از مقبره های سبک مصری. در بالای آکواریوم هوای آزاد در جریان است و این فرصت را برای بازتماشامایندگان فراهم میکند تا لباس غواصی بپوشند و در این آکواریم شنا نمایند و به ماهیها غذا بدهند و با کوسه های کوچک، در اشعه بی ضرر مانتا، شنا نمایند. در تمام این مدت یک لیدر و محافظ مسلط در کنار شماست ، بنابراین لازم نیست که نگران باشید ، فقط آرام باشید و از این تجربه لذت ببرید .

آکواریوم آنتالیا در مرکز شهر و بین مرکز خرید میگروس و مینی سیتی قرار گرفته

در این آکواریوم به بچه ها توجه زیادی شده و برای آنها زمینهای بازی متنوعی در نظر گرفته شده است. بچه ها می توانند از سواریهای تفریحی، کنسول های بازی و حتی سینمای کوچک آکواریوم برای تفریح بهره مند شوند. در این آکواریوم در آنتالیا برای بچه هایی که فرصتی برای تجربه روزهای برفی نداشته اند، شرایط برف بازی فراهم شده. بچه ها از تماشا این برفها ذوق زده و سرگرم می شوند. سالن برف این اکواریوم در آنتالیا 1500 مترمربع می باشد و عظیمترین سالن برفی دنیاست. سه کلبه اسکیمو ، خانه بابانوئل و یک کافه در این سالن هست که می توانید یک چای گرم در آنجا بنوشید و در دمای ثابت -5 خودتان را گرم کنید . یک فروشگاه عظیم با اسباب بازی برای تمام گروه های سنی بچه ها هم وجود دارد .

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: گردشبان
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 4347

به "در سفر به آنتالیا از این آکواریوم زیبا تماشا کنید، تصاویر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در سفر به آنتالیا از این آکواریوم زیبا تماشا کنید، تصاویر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید