خوش شانس های کانادا از شکست گریختند!

به گزارش یزد بلاگ، فیفا طی گزارشی از بازی ایران و کانادا در چارچوب رقابتهای مقدماتی جام جهانی زیر 17 سال ایرانی ما را تیم برتر میدان و کانادا را خوش شانس معرفی کرد.

خوش شانس های کانادا از شکست گریختند!

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور تفریحی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران؛ سایت فیفا طی گزارشی به شرح و شرح بازی ایران و کانادا در چهارچوب رقابتهای جام دنیای زیر 17 سال دنیا که در نهایت به تساوی 1 بر 1 انجامید، پرداخت و تیم ایران را به عنوان تیم برتر به خصوص در نیمه اول خواند.

در شرایطی که کانادایی ها نتوانستند حملاتی را به طرف دروازه ایرانی ایجاد نمایند.

بر این اساس: تیم ایران در دقیقه 9 بازی با پاس مظلوم توسط امیرحسین کریمی صاحب گل شد. هر چند در نیمه اول ایرانی حملات زیادی را انجام دادند و برگ های افرا (لقب کانادایی ها) را تحت فشار قرار دادند اما با ناکامی روبرو شدند تا اینکه در نیمه دوم بازی در دقیقه 48 بازی مهدی امینی، و فرصت طلبی همیلتون گل تساوی برای کانادا به ثمر رسید.

پس از این تساوی تیم ایرانی حملات بی شماری را به سمت دروازه کانادا انجام داد اما که بسیاری از آنها خطرناک بودند و شانس گل را در پی داشتند اما در نهایت این کانادا بود که با خوش شانسی روبرو شد و با تساوی در برابر ایران از شکست فرار کرد.

تعداد شوت های ایران برابر کانادا 23 مقابل 6 در این بازی بوده است.

خاتمه متن/مح

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 2 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 881

به "خوش شانس های کانادا از شکست گریختند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوش شانس های کانادا از شکست گریختند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید