خبرنگاران 2 خبر کوتاه انتظامی از بوکان

به گزارش یزد بلاگ، مهاباد- خبرنگاران - دستگیری یک دزد حرفه ای اقلام داخل خودرو و 30 نفر معتاد متجاهر از جمله مهمترین اخبار انتظامی طی هفته جاری در شهرستان بوکان است.

خبرنگاران 2 خبر کوتاه انتظامی از بوکان

فرمانده انتظامی بوکان روز سه شنبه در این خصوص به خبرنگار خبرنگاران گفت: در پی مراجعه و اعلام شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت وسایل و اقلام داخل خودرو اعم از رادیوپخش، زاپاس، قطعات موتوری، کاپوت و کپسول گاز توسط دزد یا دزدان، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی نهاده شد.

سرهنگ سلمان حیدری ادامه داد: کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی پیروز شدند این دزد حرفه ای را که با شگردهای مختلف اقدام به سرقت از خودروها می کرد را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر نمایند.

وی اضافه نمود: فرد دستگیرشده تا به امروز به 12 فقره سرقت محتویات داخل خودرو اعتراف نموده و تحقیقات در مورد دیگر همدستان احتمالی یا مالخران این پرونده همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه این متهم، میزان قابل توجهی وسایل و اقلام داخل خودرو کشف شد، اضافه نمود: مالباختگان و مالکان خودروهایی که اموال آنها به سرقت رفته، جهت پیگیری سرقت های اجرا شده می توانند به پلیس آگاهی بوکان مراجعه نمایند.

فرمانده انتظامی بوکان همچنین از جمع آوری 30 نفر معتاد متجاهر در این شهرستان اطلاع داد و اظهار کرد: این افراد به مراکز بازپروری و ترک اعتیاد انتقال یافتند.

سرهنگ حیدری از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در مناطق مختلف شهر بوکان اطلاع داد و اضافه نمود: این طرح با هدف پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز از حضور معتادان متجاهر و برخورد قاطع و قانونی با برهم زنندگان نظم و آرامش عمومی اجرا شد.

به گزارش خبرنگاران، بوکان از شهرهای جنوبی آذربایجان غربی است.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

اسلیم فا: اسلیم فا: مجله دوخت و دوز، طراحی لباس و انتخاب لباس

منبع: ایرنا
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 2457

به "خبرنگاران 2 خبر کوتاه انتظامی از بوکان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 2 خبر کوتاه انتظامی از بوکان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید