خبرنگاران 10 میلیارد ریال برای کاشت چمن استادیوم اردکان احتیاج است

به گزارش یزد بلاگ، یزد - خبرنگاران - رییس اداره ورزش و جوانان اردکان با بیان اینکه 10 میلیارد ریال برای کاشت چمن طبیعی استادیوم آزادی این شهرستان احتیاج است گفت: زمین یادشده با گذشت چند سال استفاده نیار بهسازی و بازسازی دارد.

خبرنگاران 10 میلیارد ریال برای کاشت چمن استادیوم اردکان احتیاج است

احمد شکراللهی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: احیای زمین در مراحل مطالعاتی بهسازی و کاشت قرار گرفته است.

وی افزود: سال 97 بهسازی این مجموعه ورزشی انجام شد، متاسفانه به دلایل نامشخص شرایط چمن به حالت قبل بازگشت و برای برطرف مشکل مهندسان ناظر اداره کل ورزش و جوانان یزد از آن بازدید کردند.

رییس ورزش و جوانان اردکان توضیح داد: زمین چمن یادشده اولین زمین چمن طبیعی منطقه است که همیشه مورد استفاده ورزشکاران، نوجوانان و جوانان علاقه مند به فوتبا ل قرار می گیرد.

شکراللهی یادآور شد: اصلاح زمین چمن، رنگ آمیزی نرده های موجود و تامین روشنایی از جمله اقداماتی است که برای بهسازی زمین یادشده در دستور کار واحد ورزش و جوانان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه فضای یادشده تنها زمین استاندارد فعال شهرستان است که روزانه 2 نوبت ورزشکاران و علاقه مندان به فوتبال فرصت تمرین و برگزاری مسابقه را در آن دارند که با توجه به اوقات فراغت دانش آموزان در فصل تابستان، میزان استقبال ورزشکاران چند برابر می گردد.

رییس اداره ورزش و جوانان اردکان گفت: برگزاری دوره های آموزشی مدرسه فوتبال و ایجاد فرصت برای تمرین تیم های محلی در استادیوم ، نقش به سزایی در استعدادیابی بچه ها و نوجوانان رشته فوتبال دارد.

وی ادامه داد: تا به امروز تعداد زیادی از علاقه مندان به این رشته در رده سنی نونهالان و نوجوانان پس از شرکت در تمرین از سوی مربیان شناسایی و به تیم های مطرح شهر و شهرستان معرفی شدند.

اردکان 6 هزار ورزشکار بیمه شده ، 35 هیات ورزشی و هفت تیم در لیگ برتر دارد .

مرکز شهرستان 98 هزار نفری اردکان در 60 کیلومتری شمال غربی شهر یزد قرار گرفته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 2 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 1134

به "خبرنگاران 10 میلیارد ریال برای کاشت چمن استادیوم اردکان احتیاج است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 10 میلیارد ریال برای کاشت چمن استادیوم اردکان احتیاج است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید