خبرنگاران نخستین حذف شده لیگ قهرمانان شرق آسیا؛ قهرمان، پشت مرز مالزی

به گزارش یزد بلاگ، تهران- خبرنگاران- بدنبال ممانعت مقامات کشور مالزی از صدور جواز خروج از کشور برای باشگاه جهور دارول تعظیم، قهرمان لیگ فوتبال داخلی این کشور به قطر سفر نکرده و از لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق کنار گذاشته شد.

خبرنگاران نخستین حذف شده لیگ قهرمانان شرق آسیا؛ قهرمان، پشت مرز مالزی

به گزارش خبرنگاران، مرزهای مالزی که از ماه مارس و بدنبال شیوع ویروس کرونا توسط دولت این کشور بسته شده است، برای خروج باشگاه مذکور و حضور این تیم در ادامه رقابت های منطقه شرق که از هفته آینده در دوحه از سر گرفته می گردد، باز نخواهد شد.

اسماعیل صبری یعقوب وزیر دفاع مالزی در پاسخ به پرسشی در مورد امیدواری این باشگاه برای سفر به قطر گفت: سیاست ما تغییر نمی کند. مرزها همچنان بسته هستند.

تیم های منطقه شرق آسیا قرار است برای از سرگیری رقابت های لیگ قهرمانان به طور متمرکز، به شیخ نشین ثروتمند حاشیه خلیج فارس سفر نمایند.

براساس گروه بندی قبلی، جهور دارول تعظیم که قرار بود در دوحه برابر تیم های ویسل کوبه ژاپن که آندرس اینیستا را در ترکیب خود دارد و گوانجو اورگراند یعنی قهرمان دو دوره این مسابقات و همچنین سووُن بلووینگز به میدان برود، خاطرنشان کرد که نمی تواند موضع دولت مالزی را به چالش کشیده و برابر آن مقاوت کند.

در منطقه غرب آسیا که چندی پیش به میزبانی دوحه برگزار گردید، تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی برابر النصر عربستان برای دومین بار به فینال این تورنمنت معتبر راه یافت و برای شناختن حریف شرقی خود باید منتظر انتها رقابت های مذکور در پایتخت قطر بماند.

منبع: ایرنا
انتشار: 24 آذر 1399 بروزرسانی: 24 آذر 1399 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 2717

به "خبرنگاران نخستین حذف شده لیگ قهرمانان شرق آسیا؛ قهرمان، پشت مرز مالزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نخستین حذف شده لیگ قهرمانان شرق آسیا؛ قهرمان، پشت مرز مالزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید