ثبت نام مجردهای بالای 25 سال برای مسکن

به گزارش یزد بلاگ، به گزارش خبرنگاران، از ابتدای راه اندازی ثبت نام مسکن ملی مشارکت مردان مجرد مورد بحث قرار گرفت و حالا باید دید بررسی های وزارت راه و شهرسازی چه تغییری در اینباره ایجاد کرده است؟

ثبت نام مجردهای بالای 25 سال برای مسکن

آنگونه که خبرگزاری صداوسیما نوشته محمود محمودزاده درباره برنامه دولت برای مشارکت جوانان مجرد در طرح نهضت ملی مسکن، اضافه کرد: مصوبه شورای عالی مسکن برای ورود مجردها به طرح نهضت ملی مسکن ماه ها در وزارت راه و شهرسازی مورد ارزیابی و پایان مورد موافقت قرار گرفت.

وی اضافه کرد: به دلیل حساسیت حقوقی که روی موضوع چگونگی مشارکت مجردها وجود داشت، این طرح مورد کار کارشناسی حقوقی قرار گرفت و با بررسی همه ابعاد حقوقی، اکنون در مرحله تأیید نهایی وزیر راه و شهرسازی و اجرا واقع شده است.

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی ادامه داد: بر اساس این مصوبه همه آقایان مجرد که 25 سال را تمام کرده اند می توانند برای خانه دار شدن در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کنند، اما در زمان تحویل واحد مسکونی خود باید متأهل باشند.

به گفته محمودزاده، ثبت نام مجردها نیز در هر استانی که تأمین زمین انجام گرفته باشد، آغاز خواهد شد.

وی اضافه کرد: اکنون ثبت نام نهضت ملی مسکن در جریان است و تا 15 دی ماه ادامه دارد، این زمان تمدید نخواهد شد و سپس با اعلام زمان نو ثبت نام مجردها در طرح نهضت ملی مسکن آغاز خواهد شد.

گفتنی است ثبت نام از طریق سامانه ثمن به آدرس saman.mrud.ir انجام می شود؛ متقاضیان از 27 مهرماه ثبت نام در سامانه ثمن را آغاز کرده و تا 15 آذر فرصت دارند برای ثبت نام در این سامانه اقدام کنند.

پیش از این رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در 18 آبان ماه امسال اعلام کرده بود که مجردهای بالای 18 سال می توانند از امروز (18 آبان) در سامانه ثمن ثبت نام کنند که این حداقل سنی مجردها از 18 به 25 افزایش یافته است.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 25 فروردین 1401 بروزرسانی: 25 فروردین 1401 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 4756

به "ثبت نام مجردهای بالای 25 سال برای مسکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام مجردهای بالای 25 سال برای مسکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید