تمرین نه؛ ستاره جنجالی استقلال به پادگان فرستاده شد!

به گزارش یزد بلاگ، سیاوش یزدانی مدافع پیشین استقلال بعد از آنکه به عنوان بازیکن سرباز به ملوان پیوست، چند روزی در تمرینات این تیم حضور یافت، اما حتی یک دقیقه هم در ترکیب این تیم قرار نگرفت. این مدافع باتجربه در آن موقع شرایط روحی نامناسب را علت عدم حضور در تمرینات اظهار داشت. نکته جالب اینکه یزدانی در این مدت فقط روز های شنبه به انزلی مراجعه می کرد تا با حضور در پادگان حاضری خود را بزند و به تمرینات ملوان نمی رفت.

تمرین نه؛ ستاره جنجالی استقلال به پادگان فرستاده شد!

در چنین شرایطی سیاوش یزدانی برای معافیت دائم با گرفتن کفالت پدرش اقدام کرد، اما درخواست او که در حین خدمت هم ارائه شده بود، رد شد و نتوانست معافیت خود را دریافت کند.

در این شرایط یزدانی مجبور شد به تمرینات ملوان برگردد و حتی دو جلسه هم با این تیم تمرین کرد، اما رفتار های این بازیکن با ناراحتی مازیار زارع همراه شده است. سرمربی تیم ملوان که از غیبت یزدانی در تمرینات پیش فصل تیمش ناراحت است، حالا نیز به او اعلام نموده احتیاجی به حضورش نیست و نامه عدم احتیاج به این بازیکن را به مدیران باشگاه داده است.

این اتفاق در حالی اتفاق افتاده که سیاوش یزدانی هنوز مدت زیادی از خدمت سربازی اش به جای مانده و با توجه به نامه عدم احتیاج سرمربی ملوان تعیین نیست او چه شرایطی پیدا خواهد نمود. با شرایط پیش آمده از نظر قانونی او باید به پادگان برود، اما ظاهرا بعضی مدیران باشگاه ملوان در صدد هستند تا مساله پیش آمده را حل نمایند. باید دید طی روز های آینده چه اتفاقاتی در این باره رخ خواهد داد.

ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 20 مرداد 1401 بروزرسانی: 20 مرداد 1401 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 4862

به "تمرین نه؛ ستاره جنجالی استقلال به پادگان فرستاده شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمرین نه؛ ستاره جنجالی استقلال به پادگان فرستاده شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید