تمام مسائل استقلال برای ملاقات با الهلال، کار سخت مجیدی و یارانش در آسیا

به گزارش یزد بلاگ، تیم فوتبال استقلال کمتر از دو هفته دیگر باید با الهلال عربستان بازی کند . این در حالی است که این تیم برای حضور مقتدرانه در این میدان مسائل متعددی دارد.

تمام مسائل استقلال برای ملاقات با الهلال، کار سخت مجیدی و یارانش در آسیا

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، آبی پوشان تهران روز 22 شهریور باید در دبی و در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف یکی از قدرتمندترین، ثروتمندترین و پر افتخار ترین تیم های آسیا به نام الهلال بروند. تیمی که از مدت ها قبل دورخیز خود را برای ملاقات با آبی پوشان تهران شروع نموده و انتظار این بازی را می کشد.

در حالی الهلال با همه توان و ظرفیت خود برای این بازی آماده شده است که استقلال مسائل فراوانی پیش رو دارد که قطعاً کار را برای آنها در این ملاقات مشکل می نماید. مسائلی که شاید کادر فنی آبی پوشان بهتر از دیگران بر آن واقف باشند.

از دست رفتن شاکله و استخوان بندی

بر خلاف آنچه فرهاد مجیدی قبل از خاتمه فصل به اسم مطالبه خود از مدیران باشگاه اسم می کرد و خواستار حفظ همین تیم و شاکله آن بود، با نگاهی به جابجایی مشاهده می گردد این شاکله از بین رفته و آبی ها استخوان بندی اصلی تیم شان را حفظ ننموده اند که این شاید مهم ترین مشکل آنها در این ملاقات باشد.

جدایی قطعی محمد نادری، میلیچ، دیاباته، مهدی قایدی و مسعود ریگی همچنین مطهری و اسماعیلی که در فهرست تمدیدی های این تیم قرار ندارد، نشان از جدایی 7 استقلالی می دهد که به راحتی می توان گفت حداقل 5 نفر آنها در ترکیب اصلی این تیم قرار داشتند؛ و از دست رفتن 5 بازیکن اصلی به معنی تغییر در 50 درصد ساختار یک تیم است و از دست رفتن شاکله است.

مهدی قایدی

قایدی به لحاظ فنی فقط یک بازیکن خوب برای استقلال نبود، قایدی مهم ترین بازیکن استقلال بود که بسیاری او را همه تاکتیک تیمش می دانستند که حتی اگر اینچنین هم نباشد، باز هم می توان گفت بار مهمی از تاکتیک های استقلال بر روی خلاقیت های فردی او برنامه ریزی می شد.

آبی ها به بازی بدون قایدی عادت ندارند و حتی شاید بتوان گفت بازی بدون قایدی را بلد نیستند و حالا باید با این شرایط در نخستین بازی بدون قایدی به ملاقات سر سخت ترین حریف خود بروند.

کمبود بازیکن

شاید آبی ها در بعضی منطقه ها زمین مثل دفاع راست و دفاع میانی تراکم بازیکن داشته باشند، اما در بعضی نقاط زمین با کمبود بازیکن حتی برای ترکیب اولیه خود روبرو هستند که مشهود ترین آن هافبک بازی ساز و دفاع چپ است.

در حالی که کمتر از دو هفته به این بازی عظیم مانده، آبی ها نه هافبک بازی ساز دارند و نه گزینه ای برای حضور در این پست تا این سئوال عظیم پیش آید که آنها با کدام هافبک طراح و بازی ساز قرار است مقابل الهلال بازی نمایند.

کمبود زمان

در فاصله کمتر از دو هفته به شروع این ملاقات، استقلالی ها هنوز یک تمرین کامل با همه بازیکنان خود ننموده اند. آنها فرصتی برای بدنسازی، هماهنگی، ملاقاتهای تدارکاتی و سایر مراحلی که پیش فرض این بازی عظیم است ندارند. زمان کم یکی از عظیم ترین موانع بر سر راه استقلال برای آمادگی است.

تیم ملی

حتی فهرست تیم ملی هم به زیان استقلال است. بدون احتساب اسماعیلی و مطهری که در فهرست بازیکنان مازاد بر احتیاج مجیدی قرار دارند، با حضور یزدانی، مرادمند، حسینی، آقاسی و نیک نفس، آنها 5 بازیکن خود را در تمرینات تیمی به همراه ندارند و این باعث می گردد این عدم هماهنگی در تمرینات و نداشتن بازیکن به مقدار کافی در تمرینات به اوج برسد.

شاید آبی ها مسائل و مصائب دیگری هم برای ملاقات با الهلال داشته باشند، اما مهم ترین آنها این 5 عاملی است که به شکل مانع بر سر راه آماده سازی آنها برای این بازی مهم و عظیم قرار گرفته است.

ملاقات تیم های استقلال و الهلال از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 21:30 روز دوشنبه 22 شهریور به میزبانی کشور امارات برگزار می گردد.

پرشین بلاگ: پرشین بلاگ | سیستم وبلاگ های پرشین

دور زمین: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 4440

به "تمام مسائل استقلال برای ملاقات با الهلال، کار سخت مجیدی و یارانش در آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمام مسائل استقلال برای ملاقات با الهلال، کار سخت مجیدی و یارانش در آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید