بروزرسانی اندروید 10 برای گوشی نوکیا 6.2

به گزارش یزد بلاگ، نوکیا 6.2 را می توان یکی از محبوب ترین گوشی های HMD دانست که با داشتن یک بدنه مستحکم، طراحی مطلوب و سخت افزار مناسب توانسته هواداران زیادی را به سمت خود جلب کند.

بروزرسانی اندروید 10 برای گوشی نوکیا 6.2

اما همانطور که گفتیم ساعاتی پیش آقای یاهو ساوریکاس، مدیر ارشد بخش فراوری در گوشی های هوشمند شرکت HMD Global در پستی در حساب توییتر خود به صورت رسمی بیان کرد که کاربران گوشی نوکیا 6.2 می توانند نسبت به بروزرسانی گوشی دستگاه خود به اندروید 10 اقدام نمایند.

این بروزرسانی به صورت کلی شامل قابلیت های پایه اندروید 10 است و به دلیل نزدیکی بسیار زیاد رابط کاربری این دستگاه به اندروید خام، باید کلیه قابلیت های این نسخه را در گوشی های بروز شده نوکیا مشاهده کنیم. این قابلیت ها شامل رابط کاربری Dark Mode دوباره طراحی شده، ژست های حرکتی جدید، قابلیت های مدیریت مصرف باتری و ... است که مسلماً باعث افزایش بهره وری و کیفیت دستگاه خواهد شد.

همچنین شرکت نوکیا این بروزرسانی را با پچ امنیتی ماه آوریل 2020 گوگل همراه نموده است. نکته دیگر این است که در فروم ارتباطی کاربران نوکیا اعلام شده که در موج اول بروزرسانی کاربران 43 کشور می توانند آن را دریافت نمایند. این کشورها شامل لیست زیر بوده و خوشبختانه ایران عزیز نیز در میان آنها قرار گرفته است.

ارمنستان، جمهوری آذربایجان، بحرین، بنگلادش، بلاروس، بلژیک، کامبوج، دانمارک، مصر، استونی، فنلاند، فرانسه، گرجستان، ایسلند، هند، ایران، عراق، اردن، قزاقستان، کویت، لائوس، لتونی، لبنان، لیتوانی، لوکزامبورگ، مالزی، مغولستان، مراکش، نپال، هلند، نروژ، عمان، قطر، روسیه، عربستان، سعودی، سریلانکا، سوئد، تونس، امارات متحده عربی، اوکراین، ازبکستان و یمن

در سرانجام اگر شما از صاحبان این دستگاه هستید می توانید با مراجعه به بخش تنظیمات و درباره تلفن خود نسبت به آنالیز، دانلود و نصب بروزرسانی دستگاه اقدام کنید.

منبع : شهر سخت افزار

منبع: آی تابناک
انتشار: 9 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 1182

به "بروزرسانی اندروید 10 برای گوشی نوکیا 6.2" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بروزرسانی اندروید 10 برای گوشی نوکیا 6.2"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید