اینستاگرام انتها امکان نمایش پست ها با ترتیب زمانی را دوباره عرضه کرد

به گزارش یزد بلاگ، بعد از مدت ها انتظار، ساعاتی قبل اینستاگرام بیان کرد که ارائه قابلیت نمایش پست ها بر اساس زمان انتشار شده است. به لطف این قابلیت تازه، کاربران می توانند بر لوگوی اینستاگرام در سمت چپ بخش فوقانی ضربه بزنند تا با دو گزینه Following و Favorites روبرو شوند. با انتخاب گزینه Following، فید اینستاگرام عکس ها و ویدیوهای به ترتیب زمان انتشار را نمایش می دهد.

اینستاگرام انتها امکان نمایش پست ها با ترتیب زمانی را دوباره عرضه کرد

بعلاوه برای حالت Favorites هم باید بگوییم که می توانید تا 50 اکانت مورد علاقه خود را تعیین کنید تا پست های ارائه شده از طرف آن ها را از دست ندهید. سخنگوی اینستاگرام اعلام نموده که فهرست Favorites فقط در اختیار کاربر موردنظر قرار گرفته است و کسی از اکانت های موجود در این فهرست خبردار نخواهد شد.

البته مدیر اینستاگرام در بیانیه ای نوشته که به مرور زمان بر اساس علایق کاربران، پست های متفاوتی به فید کاربران افزوده می گردد. به نظر می رسد به مرور زمان در فید اصلی با شمار بیشتری از پست های منتشر شده از طرف کاربرانی که فالو نمی کنیم، روبرو خواهیم شد. اما تا زمانی که پست ها به ترتیب زمان انتشار ارائه شوند، چنین تعیینه ای قابل تحمل خواهد بود.

مدیر اینستاگرام ماه ها قبل از ارائه این تعیینه در آینده نزدیک اطلاع داد و حالا بخشی از کاربران می توانند از این قابلیت بهره ببرند. مانند دیگر ویژگی های این شبکه اجتماعی، در آینده نزدیک این تعیینه برای تمام کاربران اینستاگرام فعال خواهد شد.

منبع: MacRumors

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 خرداد 1401 بروزرسانی: 27 خرداد 1401 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 4813

به "اینستاگرام انتها امکان نمایش پست ها با ترتیب زمانی را دوباره عرضه کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینستاگرام انتها امکان نمایش پست ها با ترتیب زمانی را دوباره عرضه کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید