افزایش غلظت اُزن در بعضی مناطق تهران

به گزارش یزد بلاگ، تهران (پانا) - بر اساس اطلاعات شرکت کنترل کیفیت هوای تهران اکنون هوای پایتخت در شرایط قابل قبول واقع شده است اما به تدریج تا فردا (25 اردیبهشت) بر غلظت آلاینده ازن در بعضی مناطق افزوده می گردد.

افزایش غلظت اُزن در بعضی مناطق تهران

بر اساس پیش بینی های اجرا شده در شرکت کنترل کیفیت هوا طی صبح امروز (24 اردیبهشت) در بیشتر مناطق کیفیت هوا به دلیل ناپایداری جو و پراکندگی آلاینده ها در شرایط قابل قبول قرار خواهد بود.

بر این اساس در طول روز بر تندی باد افزوده می گردد و وزش باد به نسبت شدید همراه با احتمال رگبار، شرایط مناسب را برای پراکندگی آلاینده ها فراهم می نماید. این شرایط جوی تا اواخر وقت امروز ادامه دارد و از این رو پراکندگی آلاینده ها و برقراری شرایط قابل قبول در بیشتر مناطق پایتخت دور از انتظار نیست.

شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گزارش داده است که با تداوم ناپایداری جوی تا صبح فردا (25 اردیبهشت) انتظار می رود که در بیشتر مناطق تهران کیفیت هوا در محدوده قابل قبول باشد همچنین در طول روز وزش باد موثر و گاهی شدید پراکندگی آلاینده ها را تسهیل می نماید.

با وجود این به دلیل حضور عوامل کافی برای فراوری آلاینده ازن، در بعضی مناطق پایتخت افزایش غلظت این آلاینده سبب کاهش کیفیت هوا می گردد اما با استمرار شرایط ناپایدار جوی تا اواخر وقت فردا پیش بینی می گردد که کیفیت هوا در بیشتر مناطق در شرایط قابل قبول قرار گیرد.

بر اساس این گزارش کیفیت هوای تهران طی 24 ساعت گذشته منتهی به 8 صبح امروز با شاخص میانگین 91 در شرایط قابل قبول قرار داشت و کیفیت هوای هم اکنون نیز با شاخص میانگین 66 همچنان در شرایط قابل قبول است.

مجله زیتوا: مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 3903

به "افزایش غلظت اُزن در بعضی مناطق تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش غلظت اُزن در بعضی مناطق تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید