اسناد آپارتمان گران قیمتی که اکبر طبری از نجفی گرفت

به گزارش یزد بلاگ، مرکز رسانه قوه قضاییه گفت: اسنادی از ملکی در مجتمع سانا منتشر شد که انتقال ملکی در مجتمع سانا از نجفی به طبری و انتقال واحدی از طبری به دخترش را تایید می نماید.

اسناد آپارتمان گران قیمتی که اکبر طبری از نجفی گرفت

جهت دریافت خدمات در ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام نمود: یکی از اتهامات اکبر طبری در جلسات گذشته دادگاه وی دریافت ملکی گران قیمت در مجتمع سانا واقع در قیطریه تهران بود، این اتهام را نماینده دادستان اینگونه توضیح داد: یکی از رشوه هایی که طبری دریافت نموده ملک سانا است، سانا یک مجتمع عظیم تجاری اداری است و الان متری 50 میلیون تومان است. آقای طبری یک واحد را به نام خود می خرد و واحد روبرویی نیز به نام پسر آقای نجفی است که این ملک نیز در تصرف آقای طبری بوده است تا جایی که به دختر او اختصاص داده اند و آن را برای کار عکاسی دختر شان در نظر گرفته بودند.

نماینده دادستان در قسمتی دیگر از دادگاه گفت: آقای طبری در ابتدا مدعی بود ملک برای او نیست، اما با مراجعه به اتحادیه عکاسان متوجه شدیم طبری ملک را به دخترش اجاره داده، شما اگر مالک نیستید چگونه ملک را اجاره دادید؟ در ادامه طبری بیان کرد من مالک هستم و فقط این دو واحد را با آقای نجفی عوض کردیم.

قهرمانی در ادامه این پرسش را عنوان کرد که اگر شما ملک را با نجفی عوض کردید مستند شما کجاست؟ از سوی دیگر واحد آقای طبری 89 متر و واحد آقای نجفی 111 متر است. همچنین تمام شارژ واحدی که به نامتان نبوده را نیز پرداخت کردید.

حال با انتشار اسنادی تعیین شد املاک یاد شده از نجفی به طبری منتقل و از طرف طبری به دخترش اجاره داده شده است.

منبع: فرارو
انتشار: 13 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 1214

به "اسناد آپارتمان گران قیمتی که اکبر طبری از نجفی گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسناد آپارتمان گران قیمتی که اکبر طبری از نجفی گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید