از مشتزنان بومی بیشتری استفاده می کنیم

به گزارش یزد بلاگ، خبرنگاران/لرستان مربی تیم بوکس پلیمر خلیج فارس خرم آباد می گوید: در لیگ برتر از مشتزنان بومی بیشتری استفاده می کنیم.

از مشتزنان بومی بیشتری استفاده می کنیم

رحیم سپهوند در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: لیگ برتر بوکس که پس از حدود یک دهه برگزار گردید، تجربه خوبی بود و با توجه به شرایط کرونایی، سطح مسابقات بالا و بهترین های ایران شرکت نموده بودند.

وی ادامه داد: هدف تیم پلیمر خلیج فارس خرم آباد فقط و فقط قهرمانی بود و خدا را شکر به هدف مان رسیدیم.

سپهوند گفت: ما از چند ملی پوش استفاده کردیم، چندین مشتزن لرستانی نیز عضو تیم بودند و یک بوکسور بلاروسی نیز جذب کردیم که به همراه مربی اش به کشورمان آمد.

مربی تیم بوکس پلیمر خلیج فارس خرم آباد افزود: حضور مشتزن بلاروسی به همراه مربی در تمرینات تیم ما، بدون شک سبب پیشرفت مشتزنان کشور می گردد و باید از چنین فرصت هایی استفاده کنیم.

وی تأکید کرد: البته لرستان پتانسیل خوبی در بوکس دارد که با توجه به شرایط کرونایی و اینکه بعضی از ورزشکاران ما آماده نبودند نتوانستیم از آنان استفاده کنیم اما برای فصل بعدی از مشتزنان بومی بیشتری بهره خواهیم برد.

سپهوند گفت: بدون تردید لیگ برتر بوکس باعث پیشرفت این رشته می گردد و امیدواریم اسپانسرهای بیشتری ورود نمایند و با ریشه کنی ویروس منحوس کرونا، لیگ جذابی را ببینیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 12 اردیبهشت 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 3746

به "از مشتزنان بومی بیشتری استفاده می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از مشتزنان بومی بیشتری استفاده می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید