ارتش عراق مواضع تروریست های داعش در الأنبار را در هم کوبید

به گزارش یزد بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از بغداد الیوم، نیروهای ارتش عراق به سلسله عملیات های ضد تروریستی خود در نقاط مختلف این کشور ادامه می دهند. به همین دلیل، ارتش عراق عملیات جدیدی را در استان الانبار کلید زده است.

ارتش عراق مواضع تروریست های داعش در الأنبار را در هم کوبید

بر اساس این گزارش، مقامات امنیتی عراق اعلام کردند که عملیات مذکور در شهر القائم واقع در استان الانبار اجرا شده است. طبق اعلام این منابع، عملیات مذکور پس از جمع آوری اطلاعات محرمانه از مناطق محل استقرار تکفیریها اجرا شده است.

نیروهای ارتش عراق در جریان عملیات خود در شهر القائم واقع در استان الانبار مواضع تروریست های تکفیری داعش را در هم کوبیدند. آنها پیروز شدند بر تعدادی از این مواضع سیطره یابند.

این درحالی است که اخیراً ارتش عراق اولین مرحله از عملیات موسوم به اسود الجزیره (شیران جزیره) را در 3 استان آغاز کرده است. منابع امنیتی اعلام کردند که عملیات مذکور از 9 محور علیه تکفیریها ادامه می یابد.

مقامات امنیتی عراق در این ارتباط اعلام کردند که عملیات اسود الجزیره استان های صلاح الدین، نینوا و الانبار را در بر می گیرد. همچنین عنوان شده است که این عملیات با پشتیبانی نیروی هوایی ارتش عراق انجام می شود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 3365

به "ارتش عراق مواضع تروریست های داعش در الأنبار را در هم کوبید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارتش عراق مواضع تروریست های داعش در الأنبار را در هم کوبید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید