700هزار ماسک احتکاری کشف و در داروخانه های قم توزیع می گردد

به گزارش یزد بلاگ، خبرنگاران/قم دادستانی قم از کشف 700 هزار ماسک احتکار شده و در اختیارقراردادن این ماسک ها در بین داروخانه ها در استان قم خبرداد.

700هزار ماسک احتکاری کشف و در داروخانه های قم توزیع می گردد

جهت دریافت خدمات اجرای هزینه روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از دادستانی قم، حسب دستور دادستان مرکز استان قم جلسه فوری با حضور معاون دادستان، مسئولین دانشگاه علوم پزشکی، سازمان صنعت و معدن ، سازمان مدیریّت بحران، سازمان تعزیرات حکومتی و معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی، تشکیل و مقرر شد با توجّه به کشف بیش از هفتصد هزار ماسک احتکار شده از افراد سودجو، تمامی ماسکها در 32 داروخانه سطح شهر با قیمت هر عدد پانصد تومان در اختیار شهروندان قرار گیرد و تیم بازرسی با حضور کننده دادستان، بصورت شبانه روزی نظارت لازم را بر توزیع ماسکها بعمل آورند.

همچنین حسب دستور قضایی صادره از سوی دادستانی قم مقرر شد تعداد 22هزار عدد ماسک احتکار شده در یکی از انبارها نیز بصورت رایگان در اختیار افراد بی بضاعت قرار گیرد.

سلطانی، معاون دادستان قم، در این راستا بیان داشت: دستور قضایی برای پلمپ داروخانه های متخلّف صادر شده و با فراد سودجو که مبادرت به احتکار ماسک و ملزومات ضدّعفونی کننده یا سایر اقلام دارویی و پزشکی مورد احتیاج مردم کنند، برخورد قانونی قاطع به عمل خوهد آمد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 424

به "700هزار ماسک احتکاری کشف و در داروخانه های قم توزیع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "700هزار ماسک احتکاری کشف و در داروخانه های قم توزیع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید