175 افسر سعودی تحت آموزش در آمریکا بازداشت شدند

به گزارش یزد بلاگ، مقامات آمریکایی از بازداشت 175 تبعه سعودی تحت آموزش خلبانی پس از حادثه تیراندازی در پایگاه نظامی فلوریدا، خبر دادند.

175 افسر سعودی تحت آموزش در آمریکا بازداشت شدند

از وبلاگ ماریانا دیدن فرمایید و کلی مقاله و خبر جالب مطالعه نمایید.

به گزارش ، به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، پس از حادثه تیراندازی در پایگاه نظامی فلوریدا، مقامات آمریکایی از بازداشت 175 افسر عربستان سعودی تحت آموزش خلبانی در آمریکا خبر دادند.

رویترز نیز گزارش داد آندریانا گنوالدی، سخنگوی نیروی دریایی آمریکا گفت که توقف عملیاتی و عدم اجازه پرواز این دانشجویان علوم هوایی عربستان سعودی از روز دوشنبه شروع شده است.

عصر روز آدینه گذشته یک جوان سعودی تحت آموزش نظامی به نام محمد سعید الشمرانی در فلوریدا در یک پایگاه هوایی متعلق به نیروی دریایی آمریکا اقدام به تیراندازی و قتل 3 آمریکایی کرد. نیرو های امنیتی با شلیک گلوله این دانشجوی نظامی سعودی را از پای درآوردند.

: حمایت تمام قد ترامپ از عربستان پس از قتل سه نظامی آمریکایی به دست شهروند سعودی!

این در حالی است که ملک سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه این کشور به سازمان امنیت عربستان دستور داد تا با سازمان های امنیتی آمریکا در راستای رسیدن به تمام اطلاعاتی که به تعیین شدن ابهامات تیراندازی جوان سعودی در پایگاه نظامی فلوریدای آمریکا یاری می نماید، همکاری کند.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا نیز درباره تیراندازی خونین دانشجوی سعودی به سمت نظامیان این کشور گفت: فردی که امروز در فلوریدا تیراندازی کرد به هیچ وجه نماینده احساس سعودی ها نسبت به ما نیست!

وی اضافه نمود: ملک سلمان، پادشاه عربستان درباره این موضوع با من تماس گرفت و درخصوص قربانیان حادثه تیراندازی ابراز همدردی کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 262

به "175 افسر سعودی تحت آموزش در آمریکا بازداشت شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "175 افسر سعودی تحت آموزش در آمریکا بازداشت شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید