گزارش خبرنگاران از چهارمین روز ثبت نام داوطلبین نمایندگی مجلس شورای اسلامی

به گزارش یزد بلاگ، خبرنگاران/هرمزگان ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس در استان از 10 آذرماه جاری همزمان با سراسر کشور شروع شد و به مدت هفت روز ادامه خواهد داشت.برهمین اساس و طبق روال انتخابات گذشته این خبرگزاری روزانه با تهیه گزارش های خبری و تصویری روزانه اقدام به آخرین اخبار و اطلاعات پیرامون ثبت نام داوطلبین نمایندگی مجلس یازدهم در استان هرمزگان خواهد نمود.

گزارش خبرنگاران از چهارمین روز ثبت نام داوطلبین نمایندگی مجلس شورای اسلامی

ثبت نام هفت داوطلب برای نمایندگی مجلس یازدهم در شرق هرمزگان

رئیس ستاد اجرایی انتخابات حوزه انتخابیه شرق هرمزگان، گفت: از ابتدای زمان ثبت نام تاکنون 7 نفر در حوزه انتخابیه شرق هرمزگان در محل فرمانداری میناب اقدام به ثبت نام نموده اند.

محمد احمدی در گفت وگو با خبرنگاران، اضافه نمود: از ابتدای زمان ثبت نام تاکنون 7 نفر در حوزه انتخابیه شرق هرمزگان در محل فرمانداری میناب اقدام به ثبت نام نموده اند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب گفت: از این تعداد 2 نفر آنها دارای مدرک تحصیلی دکتری و 5 نفر دیگر دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد هستند.

وی اعلام نمود: از بین ثبت نام کنندگان نمایندگی مجلس در شرق هرمزگان 5 نفر آنها بین 30 تا 40 سال و دو نفر آنها بین 40 تا 50 سال سن دارند.

تعداد ثبت نام داوطلبین در هرمزگان به 21 نفر رسید

رییس ستاد انتخابات هرمزگان گفت: 9 نفر در سومین روز ثبت نام داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه های انتخابیه هرمزگان ثبت نام کردند که از این شمار سه نفر در حوزه مرکزی، پنج نفر در شرق و یک نفر در غرب استان ثبت نام شدند.

سعید ناجی ضمن با بیان اینکه هر 9 نفر مرد هستند و دارای مدرک کارشناسی ارشد هستند، اظهار کرد: هشت نفر از ثبت نام شدگان در رده سنی 30 تا 50 سال و یک نفر در رده 50 تا 70 سال قرار دارند.

وی مجموع آمار دواطلبان ثبت نام شده در هرمزگان در مدت سه روز را 21 نفر خاطرنشان کرد و گفت: 22 نفر جهت ثبت نام به حوزه های انتخابی استان مراجعه کردند که از این شمار 21 نفر ثبت نام قطعی شدند.

رییس ستاد انتخابات هرمزگان بیان نمود: از 21 نفری که ثبت نام قطعی شدند، 13 نفر مربوط به حوزه مرکزی، یک نفر حوزه غرب و هفت نفر در حوزه شرق هستند.

به گفته ناجی از مجموع ثبت نام شدگان تنها یک نفر زن است و شش نفر دارای مدرک دکترا و 15 نفر کارشناسی ارشد هستند.

وی ادامه داد: نام نویسی از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر کشور در سه حوزه انتخابیه استان شامل بندرعباس ، میناب ، بندرلنگه و ستاد انتخابات کشور از دهم آذرماه شروع شده و به مدت یک هفته ادامه دارد.

این خبر بروزرسانی می گردد...

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 211

به "گزارش خبرنگاران از چهارمین روز ثبت نام داوطلبین نمایندگی مجلس شورای اسلامی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش خبرنگاران از چهارمین روز ثبت نام داوطلبین نمایندگی مجلس شورای اسلامی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید