پروژه های طرح اقدام ملی مسکن استان یزد آماده کلنگ زنی شد

به گزارش یزد بلاگ، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد از شروع عملیات کلنگ زنی پروژه های طرح اقدام ملی مسکن در استان اطلاع داد.

پروژه های طرح اقدام ملی مسکن استان یزد آماده کلنگ زنی شد

جهت دریافت خدمات اجرای روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از مهر، محسن صادقیان، پیش از ظهر امروز در جلسه کمیته تأمین زمین طرح اقدام ملی مسکن استان، اظهار کرد: زمین مورد احتیاج طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان های استان یزد تهیه شده، طراحی معماری پروژه ها انجام شده و پروژه ها آماده کلنگ زنی است.

معاون عمرانی استاندار ادامه داد: برای آغاز پروژه ها در شهرستان ها ضروری است افرادی که در مرحله اول طرح اقدام ملی مسکن واحد شرایط شناخته شده و پیامک دریافت نموده اند، نسبت به تکمیل مدارک و واریز وجه آورده خود اقدام نمایند.

در صورتیکه افراد مرحله اول در مهلت مشخص شده نسبت به این موضوع اقدام ننمایند از افراد واجد شرایط مرحله دوم برای افتتاح حساب و تکمیل مدارک دعوت خواهد شد.

وی بر تسریع در شناسایی افراد کارگر واجد شرایط برای استفاده از طرح اقدام ملی مسکن و تهیه طرح آماده سازی و نقشه های معماری و سازه پروژه های مسکن کارگری تاکید نمود.

در جلسه کمیته تأمین زمین طرح اقدام ملی مسکن استان تأمین زمین مورد احتیاج فرهنگیان و نیروهای مسلح در استان نیز مورد آنالیز نهاده شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 11 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 1374

به "پروژه های طرح اقدام ملی مسکن استان یزد آماده کلنگ زنی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروژه های طرح اقدام ملی مسکن استان یزد آماده کلنگ زنی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید