واکنش دبیر فدراسیون کشتی به جدایی رنگرز از این فدراسیون

به گزارش یزد بلاگ، دبیر فدراسیون کشتی گفت: بهترین حرف را در مورد حسن رنگرز، محمد بنا زد.

واکنش دبیر فدراسیون کشتی به جدایی رنگرز از این فدراسیون

سیدجلال عسگری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در واکنش به استعفای حسن رنگرز از مدیریت تیم های ملی به دلیل پست جدیدش در وزارت ورزش گفت: برادران رنگرز را از سال 1373 می شناسم، از اردوی نونهالان که من 45 کیلویی بودم و این دو برادر 40 کیلویی. دوستی و ارتباط ما تا همین دوره فدراسیون کشتی ادامه پیدا کرد و بیشتر هم شد. حسن رنگرز واقعا خوش قلب است و خیلی دلسوزانه مسائل را دنبال می کند. برای او آرزوی موفقیت دارم و امیدوار هستم اتفاقات خوبی در پست جدیدش در انتظارش باشد.

دبیر فدراسیون کشتی در مورد ادعای برخی مبنی بر جدایی رنگرز از مجموعه کشتی به دلیل اختلاف با رئیس فدراسیون گفت: هیچ دلگیری در میان نبود. در هفته گذشته ما همدیگر را در فدراسیون کشتی دیدیم و یک ساعتی هم گپ و گفت داشتیم. با توجه به اینکه سعادتمند مدیرعامل استقلال شده بود، پست مدیریت استعدادیابی وزارت ورزش به حسن رنگرز پیشنهاد و این موضوع مطرح شده و طبیعتا بعد از آن، او باید از پست مدیریت تیم های ملی کشتی استعفا می کرد. هیچ مسئله ای هم مطرح نبوده و نیست و ارتباط ما همیشه ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: حسن رنگرز بزرگ ما است، حتما هرجا لازم باشد، کمک خواهد کرد، او نیرویی فوق العاده است که محمد بنا بهترین حرف را درموردش گفت که او به عنوان مدیر تیم های ملی و رابط بین کادرفنی و فدراسیون کشتی، کارایی خیلی خوبی داشت و مثمرثمر بود. کشتی به امثال او نیاز دارد.

عسگری در انتها درخصوص معرفی جایگزین حسن رنگرز گفت: ظرف چند روز آینده حتما رئیس فدراسیون جلساتی برگزار خواهد کرد تا در این خصوص به جمع بندی برسیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 918

به "واکنش دبیر فدراسیون کشتی به جدایی رنگرز از این فدراسیون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش دبیر فدراسیون کشتی به جدایی رنگرز از این فدراسیون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید