فعالیت 20 هزار نفر از ایثارگران در صنعت آب و برق

به گزارش یزد بلاگ، تهران (پانا) - اردکانیان با اشاره به نقش ویژه شهدا و خانواده های آن ها در حفظ و پایداری اصول انقلاب و فضای ایثارگری گفت حدود 20 هزار نفر از ایثارگران در صنعت آب و برق فعالیت دارند.

فعالیت 20 هزار نفر از ایثارگران در صنعت آب و برق

به گزارش وزارت نیرو (پاون)، رضا اردکانیان در ملاقات ویدئو کنفرانسی با خانواده های شهدای صنعت آب و برق ضمن گرامیداشت مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی، با اشاره به مسئولیت سنگین وزارت نیرو در تامین دو کالای اساسی آب و برق اظهار کرد: برای بنده افتخار است در این دوره، مسئولیت وزارتخانه ای را عهده دار هستم که در کنار وظیفه سنگین تامین و عرضه دو کالای اساسی آب و برق در شرایط خاص کشور از مجموعه وسیعی حدود 20 هزار نفر از ایثارگران در پهنه این دستگاه بهره مند است.

وی اضافه کرد: کاری که همکاران در این صنعت عهده دار هستند در نوع خود انجام وظیفه ارزنده ای بوده که در خیلی از مواقع مستلزم ایثارگری است، اما این به این معنا نیست که صندلی ویژه شهدا، جانبازان و آزادگان را نادیده بگیریم.

وزیر نیرو با اشاره به مقام شامخ خانواده های شهدا و ایثارگران گفت: نقش ویژه شهدا و خانواده های آن ها در حفظ و پایداری اصول انقلاب و فضای ایثارگری بسیار حائز اهمیت است، چرا که شهدا صاحبان اصلی و باغبانان این انقلاب هستند. نهال این انقلاب 42 سال پیش با خون پاک آن ها آبیاری شده و امروز به درختی تنومند تبدیل شده و همه ما، فرزندان و نسل های آینده در سایه این درخت تنومند آسایش خواهند داشت.

به گفته وی، شهدا همواره بر گردن ما حق دارند و با انجام وظیفه و خدمت شبانه روزی باید این حق را ادا کنیم.

اردکانیان با بیان اینکه حق توفیق خدمت به مردم توفیق کمی نیست، یادآور شد: اینکه ما افتخار داریم در مجموعه ای خدمت کنیم که با اصلی ترین عناصر آسایش و امنیت خاطر مردم و توسعه عمرانی کشور سر و کار دارد افتخار کمی نیست. قدردانی از این نعمت، با کوشش، فعالیت، انگیزه بالا در خدمت رسانی وسیع، اجرای طرح ها، برنامه ها، تسهیل امور، کم کردن پیچیدگی کار های اداری و به ثمر رساندن پروژه ها ان شاءالله به طور شایسته انجام می گردد.

این مقام مسئول گفت: مقوله دیگری که حق عمومی و اجتماعی بر ذمه همه شهروندان بوده حقی است که خانواده های ایثارگران نزد ما دارند. این خانواده ها باید به شکل متمایز برای خدمات، جانفشانی، بردباری و صبوری های خود مورد احترام واقع شوند.

وزیر نیرو تاکید نمود: باید فضای ارزش گذاری به ایثارگران و خانواده آن ها فضای حاکم بر کشور باشد و این موضوع مهمی است که نباید اجازه دهیم از رونق بیفتد.

اردکانیان در سرانجام گفت: مناسبت های زیادی در تقویم و تاریخ وجود دارد، اما تجلی دادن قدردانی ها، ارزش گذاری بر ایثارگری ها و کوشش هایی که در گذشته، حال و آینده در اشکال مختلف مبارزات راستا پیروزی انقلاب، صحنه دفاع مقدس، دفاع از حرم و این ایام هم شهدای سلامت امری مهم و لازم است. قدردانی از این مجموعه ها و ادای احترام به آن ها تضمین کننده توسعه این فرهنگ است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 17 اسفند 1399 بروزرسانی: 17 اسفند 1399 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 3351

به "فعالیت 20 هزار نفر از ایثارگران در صنعت آب و برق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت 20 هزار نفر از ایثارگران در صنعت آب و برق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید