عضو هیئت علمی دانشگاه مراغه پیروز به کسب جایزه ماری کوری اتحادیه اروپا شد

به گزارش یزد بلاگ، دو پروپوزال پژوهشی اعضای هیئت دانشگاه مراغه بعد از ارزیابی پیروز به کسب جایزه ماری کوری اتحادیه اروپا شد.

عضو هیئت علمی دانشگاه مراغه پیروز به کسب جایزه ماری کوری اتحادیه اروپا شد

با ما سفر کنید و با قیمت تور سفر به اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، دو پروپوزال پژوهشی ارسال شده توسط احد محمدزاده و حسین نامی، اعضای هیئت دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه مراغه جهت دریافت جایزه ماری کوری اتحادیه اروپا، بعد از ارزیابی های اجرا شده یک پروپوزال پیروز به اخذ جایزه و پروپوزال دیگر در لیست ذخیره نهاده شد.

بر اساس این گزارش، امتیاز پروپوزال های ارائه شده در بازه 95-98/4 از صد امتیاز ارزیابی شد که نشان از سطح بالا و به روز بودن طرح های ارائه شده و فعالیت های پژوهشی دانشکده فنی مهندسی دانشگاه مراغه دارد.

پروپوزال پیشنهادی احد محمدزاده با همکاری موسسه IMDEA Materlials اسپانیا و دانشگاه صنعتی چالمرز سوئد به عنوان موسسه همکار با عنوان توسعه سوپرآلیاژ های پایه کبالت استحکام بخشی شده با فاز گاما پرایم برای استفاده در فناوری های نوین توسط اتحادیه اروپا در قالب فاند ماری کوری افق 2020 تایید شد.

فاند ماری کوری یکی از معتبرترین و رقابتی ترین جایزه های اتحادیه اروپا برای پژوهشگران است تا ایده های خود را با همکاری یکی از موسسات یا دانشگاه های مورد تایید کشور های عضو اتحادیه اروپا ارائه نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 اسفند 1399 بروزرسانی: 15 اسفند 1399 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 3331

به "عضو هیئت علمی دانشگاه مراغه پیروز به کسب جایزه ماری کوری اتحادیه اروپا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عضو هیئت علمی دانشگاه مراغه پیروز به کسب جایزه ماری کوری اتحادیه اروپا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید