صحبت های دردناک کیانوش گرامی پس از ابتلا به کرونا

به گزارش یزد بلاگ، مرجانه گلچین، ویدئویی از صحبت های دردناک کیانوش گرامی، بازیگر مبتلاشده به ویروس کرونا را در صفحه شخصی اش به اشتراک گذاشت.

صحبت های دردناک کیانوش گرامی پس از ابتلا به کرونا

به گزارش خبرنگار، انتشار بیش از حد ویروس کرونا در کشور باعث شد در هفته های اخیر شاهد ابتلای افراد زیادی به این بیماری باشیم، که بعضی هنرمندان نیز از این قاعده مستثنی نبودند. تا به امروز خبر ابتلای تعدادی از هنرمندان را شنیده ایم و کیانوش گرامی نیز یکی از آن بازیگرانی بود که اخیرا به کرونا مبتلا شد.

مرجانه گلچین بازیگر سینما و تلویزیون، با انتشار ویدئویی از مصاحبه مجازی خبرنگار صدا و سیما با کیانوش گرامی، از مردم خواسته است کرونا را کاملا جدی گرفته و به خاطر خودشان و دیگران، نکات بهداشتی را رعایت نمایند.

مرجانه گلچین در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

آرزوی شفای همه بیماران و همکاران عزیزمون که چندتاییشون متاسفانه درگیر شدند و خانواده محترم آقای کیانوش گرامی، خواهش میکنم با دقت به صحبت های ایشون گوش کنید و این بلای آسمانی رو جدی بگیرید اوضاع بسیار وخیم تر از اون چیزیه که فکر می کنیم.

بدون ماسک و دستکش و رعایت بهداشت و فاصله اجتماعی به هیچ عنوان، به هیچ عنوان از منزل خارج نشید، اگر واقعا کار ضروری ندارید از منزل خارج نشید، در دوران اوج بیماری هستیم، به کادر درمانی عزیزمون مجال نفس کشیدن بدیم، آنها چهار ماهه با جونشون دارن بازی می کنن در این فصل که ما زیر کولر هم از گرما شکایت می کنیم با اون پوشش های غیرقابل تحمل دارن از مریض ها مراقبت می کنن

آهای آقا و خانمی که با کمال وقاحت میگین من ماسک نمی زنم چون بهش اعتقادی ندارم بی اعتقادی شما و بی مسئولیتی خیلی از کسانی که مثل شما فکر کردن باعث شد در شرایط وحشتناک قرار بگیریم کادر بهداشتی نیمه نفسمون اگر خدایی نکرده توانش رو از دست بده با وجود این همه کمبود دارو، تخت و بیمارستان می خواییم چه کار کنیم؟

باید قبول کنیم ما دلسوزی نداریم، و باید فقط خودمون به داد خودمون برسیم، به جان خودتون رحم کنید، به عزیزانتون رحم کنید، به کادر درمانی خسته و بی رمق ولی عاشقمون رحم کنید. خارج شدن از منزل به غیر از موارد ضروری ممنوع، ماسک نزدن ممنوع، بدون دستکش ممنوع، فاصله اجتماعی رو رعایت نکردن ممنوع، مهمانی و دورهمی ممنوع به همدیگه تذکر بدید و با متخلفین جدی برخورد کنید و ازشون شرح بخواید. خجالتو کنار بگذارید و از متخلفین شرح بخواید بهشون سرویس ندید، اگر کسی ماسک نداشت نذارین وارد مغازه بشه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 19 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 1691

به "صحبت های دردناک کیانوش گرامی پس از ابتلا به کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صحبت های دردناک کیانوش گرامی پس از ابتلا به کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید