شرایط برای ارتباط با صنعت در دانشگاه پیغام نور سمنان مساعد نیست

به گزارش یزد بلاگ، یکی از اساتید رشته گرافیک سمنان گفت: این دانشگاه از طرح هایی که ارائه می دادیم استقبال نمی کرد و در سیاست های دانشگاه استقبال از ارتباط با صنعت وجود نداشت.

شرایط برای ارتباط با صنعت در دانشگاه پیغام نور سمنان مساعد نیست

عزالدین، استاد رشته گرافیک استان سمنان در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران گفت: من در گذشته در دانشگاه پیغام نور سمنان تدریس می کردم. این دانشگاه از طرح هایی که ارائه می دادیم استقبال نمی کرد و در سیاست های دانشگاه استقبال از ارتباط با صنعت وجود نداشت.

عزالدین اضافه نمود: به خاطر ضعف های مدیریتی هیچ وقت طرح هایی که برای رشته هنر و اشتغال داتنشجویان مطرح کردیم جواب نگرفت و من به خاطر فضای نادرست آنجا، از تدریس دانشگاه دست کشیدم.

این استاد سابق دانشگاه پیغام نور سمنان در ادامه گفت: با اینکه ایده های ارائه شده در راستای پیشرفت دانشگاه بود و باعث سوددهی و اشتغال دانشجویان می شد و به آن ها یاد می داد چگونه کار بکنند، اما دانشگاه به دلایلی مثل ضعف مدیریتی، نبودن بودجه و عوض شدن پیاپی ریاست دانشگاه از این طرح ها استقبال نکرد.

وی در سرانجام گفت: دانشگاه در آخر به شکلی شده بود که هر رئیس جدیدی که مدیریت دانشگاه را بر عهده می گرفت فقط دوستان و آشنایان خودش را در آنجا مشغول می کرد و عرصه برای کسانی که به کسی یا جایی وصل نبودند تنگ می شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 444

به "شرایط برای ارتباط با صنعت در دانشگاه پیغام نور سمنان مساعد نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط برای ارتباط با صنعت در دانشگاه پیغام نور سمنان مساعد نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید