سوریه، افزایش احتمال فروپاشی شبه نظامیان مورد حمایت آمریکا

به گزارش یزد بلاگ، حملات علیه شبه نظامیان وابسته به اشغالگران آمریکایی موسوم به قسد به ارقام بی سابقه ای رسیده است؛ امری که بیانگر تزلزل شدید این گروه شبه نظامی است.

سوریه، افزایش احتمال فروپاشی شبه نظامیان مورد حمایت آمریکا

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، یک رسانه سوری در گزارشی در این باره نوشت: افزایش موج حملات افراد مسلح ناشناس به گروه شبه نظامی قسد (نیروهای دموکراتیک سوریه)نشان می دهد که تاریخ مصرف نقشی که این گروه در سوریه ایفا می نموده به سرانجام خود نزدیک می گردد تا مرکز ثقل این فعالیت ها به سوی نیروهای ترکیه متمایل گردد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

این گروه شبه نظامی کوشش می نماید تا در چارچوب یک طرح جدایی طلبانه ادای یک دولت را درآورد، گرچه حوادث و رخدادهای اخیر نشان داده است که اهالی منطقه چندان در مقابل ظلمش ساکت ننشسته اند و پیشینه آنها نیز در سالیان متمادی چنین امری را در مقابل ظالمان نشان داده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

در بخش دیگری از گزارش پایگاه خبری عربی الیوم آمده است: امروز حملات علیه قسد از شکل نامنظم آن به شکل منظم تر و دردناک تر تبدیل شده است؛ وقتی اعلام می گردد افراد ناشناس دست به چنین عملیاتی می زنند بدان معنی است که با وجود نبود اطلاعات از عاملان و حامیان آن طرف هایی از این اقدامات حمایت می نمایند، اما به هر شکل طرف های مختلفی از ضربه خوردن قسد سود می برند.

این پایگاه سوری بدون اشاره به طرف هایی که در حال ضربه زدن به قسد هستند به رهبران این گروه توصیه می نماید که از خواب غفلت خود بیدار شوند؛ زیرا آنچه را که آرزو می نمایند(جدایی طلبی) از پیش شکست خورده است و قابلیت تحقق ندارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 بهمن 1399 بروزرسانی: 14 بهمن 1399 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 3087

به "سوریه، افزایش احتمال فروپاشی شبه نظامیان مورد حمایت آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوریه، افزایش احتمال فروپاشی شبه نظامیان مورد حمایت آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید