سفر با تور کانادا بعد از کرونا

به گزارش یزد بلاگ، در این روزهای کرونایی که بیشتر مرزهای کشورها بسته شده اند، سوالات بسیاری در رابطه با اینکه چه کسانی و با چه شرایطی میتوانند به کانادا سفر نمایند مطرح می گردد. با زیاد شدن ارسال درخواستها جهت ورود به کانادا به وسیله افراد مختلف، اداره مهاجرت کانادا اطلاعیه ای در این رابطه صادر کرده است که به صورت خلاصه به تفسیر به آن می پردازیم.

سفر با تور کانادا بعد از کرونا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

قوانین موقت ورود به کانادا به دو گروه عمده تقسیم شده است:

گروه اول: کسانی که برای ورود به کانادا باید اجازه رسمی به صورت کتبی داشته باشند در غیر اینصورت از ورود آنها به کانادا ممانعت به عمل خواهد آمد. این گروه شامل اقوام درجه یک افرادی هستند که در کانادا اقامت موقت دارند. مثل دانشجویان بین المللی و یا دارندگان ویزای کار. این گروه عموما دارندگان ویزای توریستی هستند که بدلیل شیوع کرونا از سفر به کانادا باز مانده اند، گفتنی است که ایشان حتما باید ویزای توریستی معتبر کانادا رو داشته باشند و یا قبل از 9 آپریل 2020 برای ویزای توریستی خود اقدام نموده اند و همچنان پرونده شان در دست آنالیز است.

این افراد باید درخواست ورود خود را به همراه مدارک دیگر از جمله مدارک اثبات رابطه فامیلی با شخصی که در کانادا حضور دارد مثل شناسنامه های طرفین و سند ازدواج، استادی پرمیت یا وورک پرمیت شخص حاضر در کانادا و از همه مهمتر توضیحات قانع نماینده جهت ورود به کانادا در شرایط فعلی، برای اداره مهاجرت ارسال نمایند.

گروه دوم: افرادی هستند که احتیاج به ارائه اجازه ورود ندارند و می توانند بدون مانع به خاک کانادا وارد شوند. گروه دوم شامل سیتیزن های کانادا، افراد مقیم دائم کانادا، دارندگان ویزای معتبر کاری، دانشجویان بین المللی که دارای اجازه تحصیل معتبر هستند یا اجازه تحصیل آنها قبل از 18 مارچ 2020 تایید شده باشد و اقوام درجه یک سیتیزن ها یا مقیم های دائم کانادا. بسیار واضح است که اقوام درجه یک باید ویزای توریستی معتبر داشته باشند.

چه کسانی در کانادا اقوام درجه یک محسوب می شوند؟

تعریف اقوام درجه یک در کشور های مختلف ممکن است متفاوت باشد. اما در کانادا به همسر، فرزندان زیر 19 سال، نوه های زیر 19 سال، والدین و یا قیم قانونی قانونا اقوام درجه یک اتلاق، می شود.

در صورتیکه برای سفر به کانادا با دشواری روبرو شده اید، اما بر اساس قانون واجد شرایط محسوب میشوید. با سازمان خبرنگاران در تماس باشید.

منبع: موسسه کانادایی جی اس آی
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 4237

به "سفر با تور کانادا بعد از کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر با تور کانادا بعد از کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید