ستاد تبلیغات بایدن: ما پیروزیم

به گزارش یزد بلاگ، ایرنا نوشت: رئیس ستاد تبلیغات جو بایدن نامزد حزب دمکرات پنجاه ونهمین دور انتخابات ریاست جمهوری آمریکا روز سه شنبه همزمان با برگزاری انتخابات و ساعاتی پیش از انتها رای گیری ادعا کرد: کاملا روشن است که ما در حال پیروزی هستیم.

ستاد تبلیغات بایدن: ما پیروزیم

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی جلد کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش سی ان ان، جن اومالی دیلون می گوید که از راستا، نتیجه و زمان دست یابی به پیروزی در انتخابات اطمینان دارد.

این تازه ترین موضع گیری ستاد تبلیغات بایدن است که به طور پیوسته در پیغام های خود اعلام می نماید پیروز انتخابات تا امشب به وقت محلی آمریکا معین خواهد شد.

آن ها تاکید دارند که برای پیروزی در انتخابات نیازی به آرای ایالت فلوریدا و پنسیلوانیا برای کسب 270 رای گزینشگران ندارند. اگر ایالت پنسیلوانیا پیروز نشوند، راه پیروزی را از راستا ایالت های میشیگان و ویسکونسین در کنار ایالات های فلوریدا، کارولینای شمالی و یا آریزونا می بینند.

بدون پیروزی در هیچ کدام از دو ایالت فلوریدا و پنسیلوانیا، پیروزی بایدن از راستا ایالت های میشیگان، ویسکونسین و آریزونا یا کارولینای شمالی محقق می گردد.

بیش از 102 میلیون نفر در فرایند رای گیری پیش از موعد، رای داده اند و هنوز تعداد کل آرا معین نشده است.

رئیس ستاد تبلیغات بایدن معتقد است پنسیلوانیا یکی از ایالت هایی است که آنها بسیار جلو هستند. او می گوید که بالغ بر 32 میلیون پیغامک ارسال نموده و آخر هفته گذشته به خانه 1.3 میلیون رای دهنده آمریکایی مراجعه نموده است.

پنجاه و نهمین دور انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از ساعاتی پیش شروع شده و طبق گزارش های منتشر شده هیچ یک از مراکز انتخاباتی آمریکا برای جلوگیری از حمله هکرها به اینترنت متصل نیستند.

بایدن نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در چند ایالت حساس جلو است، اما ترامپ رقیب جمهوریخواه وی تنها در چند روز گذشته، اختلاف خود با بایدن را در نظرسنجی ها کاهش داده است.

311311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 3 آذر 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 2515

به "ستاد تبلیغات بایدن: ما پیروزیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاد تبلیغات بایدن: ما پیروزیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید