ساماندهی ارائه رشته ها در دانشگاه خوارزمی تهران و کرج را در دستور کار قرار داده ایم

به گزارش یزد بلاگ، معاون آموزشی دانشگاه خوارزمی گفت: بعضی دانشکده ها یک دوره خود را در کرج و دوره بعدی را در تهران برگزار می نمایند، سعی داریم با همفکری اعضای هیئت علمی، محل استقرار دانشکده را تعیین کنیم.

ساماندهی ارائه رشته ها در دانشگاه خوارزمی تهران و کرج را در دستور کار قرار داده ایم

محمد حسین عبداللهی، معاون آموزشی دانشگاه خوارزمی در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، گفت: دانشگاه خوارزمی در سال 99 برنامه های خود را به طور جدی تری دنبال می نماید، که از جمله آ ن ها می توانیم به افزایش کیفیت دوره ها، بهبود نسبت استاد به دانشجو، فراوری مقالات مهارتی، توسعه روابط بین المللی با توجه به فضای دیپلماسی علمی یا عمومی کشور، دقت در ظرفیت پذیرش دانشجو اشاره کنیم.

معاون آموزشی دانشگاه خوارزمی با بیان اینکه بعضی رشته گرایش ها به صورت پراکنده در کرج و تهران ارائه می شوند، اظهار کرد: بعضی دانشکده ها یک دوره خود را در کرج برگزار می نمایند و دوره بعدی را در تهران، سعی داریم با هم فکری اعضای هیئت علمی و مطالعات جدی که طی 10 سال گذشته انجام داده ایم محل استقرار دانشکده را با توجه به ظرفیت فضای فیزیکی در یک مکان معین قرار دهیم. همچنین ساختار اداری مستقل را در پردیس های کرج و تهران خواهیم داشت تا با فعالیت متمرکز کیفیت را افزایش دهند.

عبداللهی با بیان اینکه دوری دو دانشگاه مسئله ای را ایجاد نمی نماید؛ اظهارکرد: در سراسر جهان این موضوع وجود دارد به عنوان مثال دانشگاه تهران در ارس، کرج، کیش و قم پردیس دارد. مکان جغرافیایی خیلی مورد توجه نیست درحقیقت اگر مدیریت لازم اعمال گردد هیچ مسئله ای پیش نخواهد آمد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه از ظرفیت کرج و تهران استفاده نموده ایم، توضیح داد: خدا را شاکر هستیم که علاوه بر ظرفیت استان تهران از ظرفیت استان کرج نیز بهره برده ایم؛ بنابراین انفکاک این دو مرکز از یک دیگر امکان پذیر نخواهد بود، زیرا این دو بخش وقتی در کنار یک دیگر قرار می گیرند به لحاظ کمی و کیفی صندلی خوبی دارند. درحقیقت هیچ کدام به تنهایی شاید نتوانند دانشگاه خوبی تلقی شوند؛ بنابراین ما این موضوع را بیش از آنکه به عنوان یک محدویت بدانیم یک فرصت تلقی می کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 819

به "ساماندهی ارائه رشته ها در دانشگاه خوارزمی تهران و کرج را در دستور کار قرار داده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساماندهی ارائه رشته ها در دانشگاه خوارزمی تهران و کرج را در دستور کار قرار داده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید