روسیه ناایمن بودن واکسن کرونای خود را رد کرد

به گزارش یزد بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از سی جی تی ان، واکسن های یادشده توسط مؤسسه تحقیقاتی گاملیای روسیه فراوری شده اند. جوسازی رسانه های غربی بر علیه واکسن کرونای روسیه باعث شده میخائیل موراشکو وزیر بهداشت روسیه ادعاها در خصوص غیرقابل اعتماد بودن واکسن فراوریی این کشور را بی اساس توصیف کند.

روسیه ناایمن بودن واکسن کرونای خود را رد کرد

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

وی در تبادل نظر با رسانه های محلی در این مورد گفته است: همکاران غربی ما با توجه به قابلیت رقابتی واکسن روسی کوشش می نمایند دیدگاه هایی را مطرح نمایند که از نظر ما کاملاً غیرمنصفانه است. این واکسن بر مبنای مطالعات علمی فراوری شده و دیگر کشورها نیز با مطالعات مشابه در حال آزمایش واکسن های خود هستند.

در عین حال سخنگوی سازمان بهداشت جهانی در روز سه شنبه از تماس نزدیک با روسیه برای ارزیابی کیفی واکسن فراوریی این کشور اطلاع داد. به گفته وی از این طریق میزان امنیت و کارآیی واکسن یادشده با انجام آزمایش هایی معین می گردد و این کار در خصوص همه واکسن ها صورت می گیرد.

تارک جاسارویچ در این مورد گفته است: هر کشوری دارای نهاد قانونگذاری ملی برای تأیید استفاده از داروهای مختلف در خاک خود است و سازندگان این داروها از سازمان بهداشت جهانی نیز درخواست صدور تائیدیه می نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 مهر 1399 بروزرسانی: 10 مهر 1399 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 1928

به "روسیه ناایمن بودن واکسن کرونای خود را رد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه ناایمن بودن واکسن کرونای خود را رد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید