راه اندازی شتاب دهنده های تخصصی در واحدهای دانشگاه آزاد مجوز گرفت

به گزارش یزد بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از دانشگاه آزاد، علی رئیس پور گفت: یکی از اقدامات راهبردی اداره کل ایجاد و توسعه آموزش های فناوری و خلاقیت، راه اندازی شتابدهنده های تخصصی در دانشگاه است، در این راستا با شناسایی و آنالیز پتانسیل و توانمندی های واحدهای دانشگاهی و ظرفیت های منطقه ای، زمینه تخصصی فعالیت شتابدهنده های دانشگاه مشخص می گردد.

راه اندازی شتاب دهنده های تخصصی در واحدهای دانشگاه آزاد مجوز گرفت

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

وی اضافه کرد: پس از صدور مجوز فعالیت شتابدهنده تخصصی واحد ارومیه با موضوع اقتصاد دیجیتال، مجوز راه اندازی 2 شتاب دهنده دیگر در واحدهای اصفهان (خوراسگان) و زاهدان به وسیله این اداره کل صادر شده است. شتاب دهنده واحد اصفهان در زمینه گیاهان دارویی و صنایع وابسته و شتاب دهنده واحد زاهدان در زمینه گیاهان دارویی و میوه های گرمسیری فعالیت خواهند کرد.

رئیس پور خاطر نشان کرد: از جمله اهداف راه اندازی شتاب دهنده گیاهان دارویی استفاده از فناوری و نوآوری در راستای بهبود کسب و کار گیاهان دارویی در کشور، حل مسائل و معضلات صنایع مختلف در این حوزه، رشد و توسعه فناوری ها و تجاری سازی محصولات این حوزه و ایفای نقش موثر در راستای اقتصاد مقاومتی است.

وی اضافه کرد: به منظور بهره مندی از ظرفیت سایر شتاب دهنده های کشور و هم افزایی بیشتر جهت سرعت بخشیدن به راه اندازی شتاب دهنده ها در دانشگاه، تفاهم نامه همکاری با این شتابدهنده ها به فراخور زمینه فعالیت شتاب دهنده ها منعقد می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 مهر 1399 بروزرسانی: 15 مهر 1399 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 1987

به "راه اندازی شتاب دهنده های تخصصی در واحدهای دانشگاه آزاد مجوز گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی شتاب دهنده های تخصصی در واحدهای دانشگاه آزاد مجوز گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید