دستگیری 8 سارق و توقیف 22 خودرو در کیش

به گزارش یزد بلاگ، فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش از دستگیری 8 سارق و توقیف 22 خودرو در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در کیش خبر داد.

دستگیری 8 سارق و توقیف 22 خودرو در کیش

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز کیش، سرهنگ علی اصغر جمالی، گفت: به منظور کاهش جرائم و ارتقاء امنیت اجتماعی و ترافیکی در 72 ساعت گذشته 8 نفر از سارقان و خریداران اموال مسروقه، 12 نفر معتاد و خرده فوش مواد مخدر در جزیره کیش دستگیر و بیش از 220 گرم انواع مواد مخدر از آنان کشف شد.

وی اضافه نمود: پس از تحویل بیش از 18 فقره از اموال مسروقه به صاحبان آن، متهمان برای بررسی مراحل قضایی به دادسرا اعزام شدند.

فرمانده پلیس کیش گفت: توقیف 22 دستگاه خودرو و 12 دستگاه موتور شارژی متخلف از دیگر اقدامات در اجرای این طرح بود.

سرهنگ جمالی اضافه نمود: اقلام سرقتی معمولاً از اماکن متروکه و منازلی که ساکنان آن در آنجا حضور نداشته اند به سرقت رفته است و با بررسی های اجرا شده منشاء بسیاری از این موارد اعتیاد بوده که به خاطر آن معتادان دست به سرقت می زنند.

سرهنگ جمالی گفت: با حمایت دادستان کیش در اجرای این طرح و صدور مجوز های مورد نیاز ، پرونده های متهمان تکمیل و برای رسیدگی به مرجع قضائی ارسال شده است.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش موفقیت مطلوب در این طرح ها را حاصل همکاری و مشارکت بسیار خوب شهروندان از طریق تماس با 110 دانست و از شهروندان خواست برای حفظ امنیت پایدار با پلیس همکاری داشته باشند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 20 آذر 1399 بروزرسانی: 20 آذر 1399 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 2678

به "دستگیری 8 سارق و توقیف 22 خودرو در کیش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری 8 سارق و توقیف 22 خودرو در کیش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید