دانش بنیان ها تجهیزات برقی فراوری کردند

به گزارش یزد بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری، امیررضا برکتین مدیرعامل شرکت دانش بنیانی گفت: اجرای تاسیسات برق پروژه های نفت، گاز، پتروشیمی، پالایشگاه، نیروگاه، فولاد، مس، مجتمع های تجاری و غیره از جمله خدمات ارائه شده در این مجموعه فناور است.

دانش بنیان ها تجهیزات برقی فراوری کردند

وی اضافه کرد: شرکت، فراوری ملزومات برق به عنوان یکی از عظیم ترین فراوریکنندگان چراغ های روشنایی باند، پل هوایی انتقال مسافر به هواپیما و علایم سطوح پروازی فعالیت می نماید.

برکتین در ادامه تاکید نمود: مهندسی، تامین، ساخت و اجرا تاسیسات مکانیکی پروژه های نفت، گاز، پتروشیمی، پالایشگاه، نیروگاه، فولاد، مس، مجتمع های تجاری، سیستم های کنترل و اتوماسیون پروژه های نفت و گاز، تجهیزات زیربنایی ترمینال فرودگاهی و روشنایی باند فرودگاهی، روشنایی خیابانی و استادیومی هم جزء دیگر خدمات ما است.

این فعال فناور ادامه داد: نمونه مشابه و خارجی این محصولات با قیمت های بالایی از دیگر کشورها وارد می شد که ما کوشش کردیم با فراوری آنها خروج ارز از کشور را کاهش دهیم و این محصولات دانش بنیانی را با قیمتی مناسب تر در اختیار مشتریان قرار دهیم.

برکتین همچنین بیان نمود: شرکت فراوری ملزومات برق در بخش قراردادهای پیمانکاری، مهندسی، تامین و اجرا (EPC)، رتبه 1 در حوزه نیرو، رتبه 1 در حوزه تجهیزات و تاسیسات، رتبه 5 در حوزه راه و ترابری و رتبه 5 در حوزه ساختمان و ابنیه را کسب نموده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 بهمن 1399 بروزرسانی: 13 بهمن 1399 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 3076

به "دانش بنیان ها تجهیزات برقی فراوری کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانش بنیان ها تجهیزات برقی فراوری کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید