خبرنگاران راه 15 روستای شاهرود خلخال بسته است

به گزارش یزد بلاگ، اردبیل - خبرنگاران - بخشدار بخش شاهرود خلخال گفت: پس از گذشت سه روز از آخرین بارش برف زمستانی ، راه ارتباطی 15 روستای این بخش همچنان مسدود است.

خبرنگاران راه 15 روستای شاهرود خلخال بسته است

مسیب پارساپور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: برغم کوشش راهداران اهالی 15 روستای خلخال با مشکل تردد روبرو هستند.

وی اظهارکرد: برای بازگشایی راه های مسدود شده از برف روستاهای شاهرود علاوه بر اکیپ های اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خلخال از ماشین آلات برفروبی و راه سازی شهرداری کلور مرکز این بخش و امکانات برفروبی دهیاری های شاهرود یاری گرفته شده است.

سیدعیسی کریم پور ، بخشدار مرکزی خلخال نیز گفت: با کوشش های اجرا شده از سوی راهداری و حمل و نقل جاده ای و بکارگیری ماشین آلات تعاونی دهیاری های بخش مرکزی غیر از راه ارتباطی روستای یوزناب سایر مسیرهای ارتباطی روستایی مسدود شده در این بخش بازگشایی شده است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خلخال هم از کوشش برای برفروبی و بازگشایی مسیرهای به جامانده مسدودشده از برف در مناطق مختلف این شهرستان اطلاع داد و گفت: راه ارتباطی 100 روستای خلخال که بر اثر بارش برف سنگین مسدود شده بود، هم اکنون بازگشایی شده است.

معروف خسروی اضافه کرد:حجم و ارتفاع بالای برف همراه با ادامه کولاک شدید موجب کندی در فرایند عملیات ، برفروبی ،بازگشایی و پاکسازی راه های روستایی پوشیده از برف و گاهی برفروبی چندین باره راه روستایی بعضی از مناطق این شهرستان می گردد.

خلخال در جنوب اردبیل از شهرستان های سردسیر کشور است.

منبع: ایرنا
انتشار: 14 بهمن 1399 بروزرسانی: 14 بهمن 1399 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 3086

به "خبرنگاران راه 15 روستای شاهرود خلخال بسته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران راه 15 روستای شاهرود خلخال بسته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید