خبرنگاران دوران شعاراول آمریکا دیگر به انتها رسیده است

به گزارش یزد بلاگ، تهران- خبرنگاران- وزیر دارایی آلمان با انتقاد شدید از طرز مواجهه دونالد ترامپ با همه گیری ویروس کرونا در آمریکا، تاکید کرد که دیگر دوران شعار وی با عنوان اول آمریکا سپری شده است.

خبرنگاران دوران شعاراول آمریکا دیگر به انتها رسیده است

به گزارش خبرگزاری فرانسه، اولاف شولتز وزیر دارایی آلمان از حزب سوسیال دموکرات (SPD) نوع روبروه دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا با خطر گسترش ویروس کرونا را به باد انتقاد گرفت.

وی با مضحک خواندن برخورد ترامپ با شیوع کرونا در جهان گفت: این واکنشی بسیار عجیب از سوی رئیس جمهوری آمریکا بود که ما شاهدش بودیم.

به گفته شولتز، رئیس جمهوری آمریکا به جای این که به فکر حل مسائل در داخل کشورش باشد، گمان می کند اینگونه می تواند با کرونا مقابله کند.

وزیر دارایی آلمان خواهان همکاری بین المللی برای مقابله با کرونا شد و گفت که همکاری و یکپارچگی تنها راه فائق آمدن بر این ویروس است.

وی در بخش دیگری از سخنانش ضمن انتقاد از سیاست ها و شعارهای ترامپ با بیان این که دیگر زمان شعار کشور اولم به سر آمده تاکید کرد: باید تلاش کنیم مدل سیاسی شکست خورده ای که بر مبنای ملی گرایی و کینه جویی است، خاتمه یابد چرا که این سیاست ها دیگر کارایی ندارد.

دونالد ترامپ به تازگی با مقصر دانستن اروپا در انتقال ویروس کرونا به ایالات متحده دستور ممنوعیت 30 روزه سفر اروپایی ها به آمریکا را صادر کرد.

این در حالی است که این اقدام با واکنش مقامات آمریکایی و اروپایی روبرو شده و موجی از انتقادها را در شبکه های اجتماعی علیه ترامپ به راه انداخته است.

دونالد ترامپ شامگاه چهارشنبه در نشست خبری اضطراری درباره گسترش ویروس کرونا در آمریکا این مطلب را بیان نمود.

این اقدام از شامگاه جمعه اجرایی خواهد شد که رئیس جمهوری آمریکا آن را محدودیت هایی قوی اما ضروری توصیف کرد که البته شامل حال انگلیس نخواهد شد.

ترامپ در شرایطی برای انگلیس استثنا قائل شد که آخرین آمار ارائه شده نشان می دهد، 459 نفر در این کشور به کرونا مبتلا شده اند اما در کشورهای دیگر اروپایی، این رقم به مراتب کمتر است.

منبع: ایرنا
انتشار: 13 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 681

به "خبرنگاران دوران شعاراول آمریکا دیگر به انتها رسیده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دوران شعاراول آمریکا دیگر به انتها رسیده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید