خبرنگاران دستگاه های امدادی و خدمات رسان ایلام به حالت آماده باش درآمدند

به گزارش یزد بلاگ، ایلام - خبرنگاران - مدیرکل مدیریت بحران استانداری ایلام گفت: همه دستگاه های امدادی و خدمات رسان عضو ستاد مدیریت بحران استان از امروز تا سرانجام روز یکشنبه در شرایط آماده باش قرار دارند.

خبرنگاران دستگاه های امدادی و خدمات رسان ایلام به حالت آماده باش درآمدند

سعیدرضا کریمیان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: باتوجه به پیش بینی کارشناسان هواشناسی و احتمال وقوع بارش های تند سیلابی به همه فرمانداران و اعضای ستاد بحران استان دستور آماده باش ابلاغ شده است.

وی افزود: تمامی فرمانداران، بخشداران و دهیاران، راهداری و حمل و نقل جاده ای، شهرداری، پلیس راه، فوریت های پزشکی، هلال احمر، امور آب و سایر دستگاه های عضو ستاد بحران استان ایلام از امروز تا خاتمه روز یکشنبه در شرایط آماده باش قرار دارند.

کریمیان یادآورشد: هشدارهای هواشناسی حاکی از فعالیت یک سیستم بارشی قوی است که به احتمال زیاد موجب سیلابی شدن مسیل ها، طغیان رودخانه ها و خشکه رودها، آبگرفتگی معابر و جاری شدن روان آب ها می شود.

وی تاکید کرد: از همه حوزه های تخصصی خواسته شده است نسبت به شناسایی نقاط حادثه خیز که موجب ریزش و رانش کوه می شود، برای بررسی شرایط آب ذخیره پشت سدها و دبی رودخانه ها و بازرسی مسیل ها، جداول و کانال های هدایت آب اقدام کنند.

وی تاکید کرد: این دستگاه ها باید نقاط آسیب پذیر و حادثه خیز را شناسایی و نسبت به مدیریت آن نقاط برای جلوگیری از بروز حوادث احتمالی تمهیدات لازم را اتخاذ کنند.

به گزارش خبرنگاران، بر اساس پیش بینی هواشناسی ایلام از امروز تا روز یکشنبه 2 توده بارشی هوای استان را در بر می گیرد که شدت بازش ها در روز شنبه و یکشنبه تقویت می شود.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 دی 1399 بروزرسانی: 6 دی 1399 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 2840

به "خبرنگاران دستگاه های امدادی و خدمات رسان ایلام به حالت آماده باش درآمدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دستگاه های امدادی و خدمات رسان ایلام به حالت آماده باش درآمدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید