خبرنگاران بازدید سرپرست وزارت صنعت از خبرنگاران

به گزارش یزد بلاگ، تهران- خبرنگاران- سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت، امروز علاوه بر ملاقات با مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی (خبرنگاران)، از بخش های مختلف این سازمان بازدید کرد.

خبرنگاران بازدید سرپرست وزارت صنعت از خبرنگاران

حسین مدرس خیابانی سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت امروز (دوشنبه) با محمدرضا نوروزپور مدیرعامل خبرگزاری خبرنگاران ملاقات کرد.

وی پس از این ملاقات که با حضور جمعی از مدیران خبرنگاران برگزار گردید، با حضور در بخش های مختلف سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی از جمله اتاق خبر به پرسش های خبرنگاران پاسخ گفت.

درجریان این بازدید، مدیران استانی خبرگزاری جمهوری اسلامی به صورت بر خط (وبینار) حضور داشتند و به طرح پرسش ها و مسائل و مسائل تجاری، صنعتی و معدنی حوزه محل خدمت خود پرداختند.

به گزارش خبرنگاران، مهمترین برنامه های سال جهش فراوری بخش صنعت، معدن و تجارت کشور در هفت محور و 40 برنامه، نهایی و ابلاغ شده است.

این برنامه ها شامل توسعه و تعمیق ساخت داخل در راستای جهش فراوری (11 برنامه)، مدیریت واردات و توسعه صادرات غیرنفتی (پنج برنامه)، توسعه معادن و صنایع معدنی با اجرای نقشه راه (پنج برنامه)، توسعه فناوری و محصولات دانش بنیان (پنج برنامه)، مدیریت بازار و ساماندهی لجستیک تجاری (پنج برنامه) بهبود فضای کسب وکار مرتبط با بخش صنعت، معدن و تجارت (پنج برنامه) و تأمین منابع اقتصادی و توسعه سرمایه گذاری (چهار برنامه) است.

سال جاری 41 میلیارد دلار صادرات غیرنفتی با تمرکز بر کشورهای همسایه برنامه ریزی شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 2 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 1856

به "خبرنگاران بازدید سرپرست وزارت صنعت از خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بازدید سرپرست وزارت صنعت از خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید