خبرنگاران اخطار به باشگاههای ورزشی بخاطر رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی

به گزارش یزد بلاگ، مشهد- خبرنگاران- رییس هیات پزشکی- ورزشی خراسان رضوی گفت: 244 باشگاه ورزشی از ابتدای سال تا کنون به دلیل رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی اخطار گرفتند.

خبرنگاران اخطار به باشگاههای ورزشی بخاطر رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی

دکتر رضا گلدوزیان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون 739 مورد بازرسی از باشگاه های ورزشی استان صورت گرفت که 422 مورد از این تعداد بازرسی اولیه بود.

وی ادامه داد: با بازگشایی باشگاه های ورزشی از خرداد ماه سال جاری، مدیران باشگاه ها قبل از بازگشایی متعهد شدند پروتکل های بهداشتی را رعایت نمایند. از این رو بازرسی ها به منظور ارزشیابی عمل به این تعهد به صورت مستمر در حال اجرا است.

رییس هیات پزشکی ورزشی خراسان رضوی گفت: در حال حاضر باشگاه های ورزشی نیز به جز رشته های آبی و ماساژ با رعایت پروتکل های خاص بهداشتی فعال هستند و ضدعفونی کردن باشگاه، استفاده از تب سنج و رعایت مسائل حفاظت فردی در باشگاهها از الزمات است.

شمار باشگاه های ورزشی خراسان رضوی حدود هزار و 200 مورد است و طبق آمار سال 98 ، خراسان رضوی 203 هزار ورزشکار سازمان یافته دارد که فعالیت 20 درصد آنان در سطوح مختلف، حرفه ای قلمداد می گردد.

بر اساس آخرین آمار رسمی تا به امروز 397 هزار و 801 نفر در ایران به ویروس کرونا مبتلا شده اند. بیماری کووید 19 تا به امروز جان 22 هزار و 913 تن را در کشورمان گرفته است. همچنین تا به امروز 342 هزار و 539 نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در ایران بهبود یافته اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 آبان 1399 بروزرسانی: 6 آبان 1399 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 2228

به "خبرنگاران اخطار به باشگاههای ورزشی بخاطر رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اخطار به باشگاههای ورزشی بخاطر رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید