خبرنگاران آزمون دکتری برای جلوگیری از تجمع در چند منطقه ایلام برگزار شد

به گزارش یزد بلاگ، ایلام - خبرنگاران - سرپرست استانداری ایلام با بیان اینکه بیش از 2 هزار داوطلب ایلامی در آزمون دکتری شرکت کردند، گفت: این آزمون به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی و جلوگیری از تراکم داوطلبان در چند منطقه استان برگزار گشت.

خبرنگاران آزمون دکتری برای جلوگیری از تجمع در چند منطقه ایلام برگزار شد

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ هیچکس بیشتر بدانید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، محمد نوذری روز جمعه در حاشیه بازدید از فرایند برگزاری آزمون دکتری که با حضور معاون اقتصادی استاندار، رییس دانشگاه ایلام، فرماندار ایلام و جمعی از مسوولان استانی برگزار شد، ضمن ابراز رضایت از رعایت پروتکل های بهداشتی و نظم و آرامش حاکم بر فضای آزمون، از زحمات و تلاش های مسوولان و دست اندرکاران در این زمینه قدردانی کرد.

وی اضافه کرد: یک هزار و 559 داوطلب در شهرستان ایلام در این آزمون شرکت کردند که از این تعداد یک هزار و 109 داوطلب را آقایان و 450 داوطلب را خانم ها تشکیل دادند.

نوذری بر رعایت دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی در حین اجرای آزمون تاکید کرد و گفت: برای این منظور تلاش شد آزمون بر اساس دستورالعمل های ستاد کرونا و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی انجام گیرد که در بازدید امروز شاهد این مهم بودیم.

سرپرست استانداری ایلام در خصوص داوطلبان مبتلا به کرونا نیز گفت: امسال با برنامه ریزی خوب متولیان آزمون دکتری برای آن دسته از افرادی که به کرونا مبتلا شده بودند و یا هم اکنون مبتلا هستند در بیمارستان مصطفی خمینی (ره) ایلام با رعایت پروتکل های بهداشتی و تمهیدات خاص برگزار شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 22 فروردین 1400 بروزرسانی: 22 فروردین 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 3621

به "خبرنگاران آزمون دکتری برای جلوگیری از تجمع در چند منطقه ایلام برگزار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آزمون دکتری برای جلوگیری از تجمع در چند منطقه ایلام برگزار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید