جزئیات ثبت نام آزمون کاردانی فنی و حرفه ای و غیرانتفاعی

به گزارش یزد بلاگ، جزئیات ثبت نام آزمون کاردانی دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات غیرانتفاعی اعلام شد.

جزئیات ثبت نام آزمون کاردانی فنی و حرفه ای و غیرانتفاعی

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، ثبت نام برای شرکت در آزمون دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیردولتی و غیر انتفاعی سال 1399 از روز یک شنبه 11 خردادماه می شود شروع و تا روز یکشنبه 18 خردادماه ادامه دارد.

بر این اساس ضرورت دارد که همه متقاضیان در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت نام، به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

با توجه به اینکه ثبت نام و انتخاب رشته در این آزمون، در یک مرحله انجام می شود، داوطلبان باید همزمان با ثبت نام، نسبت به درج رشته محل های تحصیلی خود در فرم تقاضانامه اینترنتی با توجه به رشته های اعلام شده در دفترچه راهنما، اقدام کنند.

اطلاعیه تکمیلی و همچنین دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته، همزمان با شروع ثبت نام در تاریخ 11 خردادماه در پایگاه اطلاع رسانی این سازمان قرار خواهد گرفت. داوطلبان لازم است برای اطلاع از شرایط و ضوابط شرکت در این آزمون و نوع پذیرش رشته های امتحانی (با آزمون و یا براساس سوابق تحصیلی بدون آزمون)، دفترچه راهنمای مذکور را به دقت مطالعه کنند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 17 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 1238

به "جزئیات ثبت نام آزمون کاردانی فنی و حرفه ای و غیرانتفاعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات ثبت نام آزمون کاردانی فنی و حرفه ای و غیرانتفاعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید