تمسخر نیرو های امنیتی عربستان توسط معارضان خبرنگاران

به گزارش یزد بلاگ، انتشار تصویری از یک مانور امنیتی در عربستان، موجب تمسخر نیرو های امنیتی از سوی معارضان شده است.

تمسخر نیرو های امنیتی عربستان توسط معارضان خبرنگاران

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، انتشار تصویری از مانور نیرو های امنیتی سعودی در صفحه رسمی سازمان امنیت کشور سعودی در توئیتر، موجب تمسخر آن ها از سوی معارضان شده است، چرا که عقیده دارند، تصویر منتشر شده، دستکاری شده و به اصطلاح فتوشاپ است.

در این تصویر، یک مأمور امنیتی دیده می شود که به شکل عجیبی به آسمان پریده و قصد ضربه به طرف مقابل را دارد. مخالفان عربستانی نوشته اند که نیرو های امنیتی با این کار می خواهند به ضعف مدیریتی و حاکمیتی سعودی سرپوش بگذارند.

لینا الهذلول خواهر لجین الهذلول (مخالف سرشناس عربستانی) در صفحه توئیتر خود نوشته است: به خدا عیب است، نابودمان کردید، برنامه Paint طراحی کرده اند.

کاربر دیگری به نام ام زینه نیز نوشته است: می توانستند فتوشاپ بهتری انجام دهند. حداقل می توانستند فضای سفید رنگ بین انگشتان و پا ها را بهتر همسان سازی کنند. اما مطمئن باشید که امنیت کشور دست افراد مطمئنی است؟!.

برخی کاربران نیز نوشته اند که نیروی نظامی و امنیتی رژیم سعودی برای سرکوب مخالفان و در مقابل مردم و غیر نظامیان در آمادگی کامل به سر می برد، اما در خارج از مرز ها (اشاره به یمن) گیر افتاده است.

سازمان امنیت کشور سعودی به دستور ملک سلمان از وزارت کشور جدا شده و به طور مستقیم تحت امر وی در آمده است. مخالفان می گویند که این سازمان به جای تأمین امنیت، به ابزاری برای سرکوب تبدیل شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 فروردین 1400 بروزرسانی: 2 فروردین 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 3475

به "تمسخر نیرو های امنیتی عربستان توسط معارضان خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمسخر نیرو های امنیتی عربستان توسط معارضان خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید