تقی زاده: برند 2 باشگاه پرسپولیس و استقلال تهران مبنای واگذاری خواهد بود

به گزارش یزد بلاگ، مسئول پیگیری واگذاری باشگاه های پرسپولیس و استقلال تهران بیان کرد تنها برند این دو باشگاه مبنای واگذاری آنها خواهد بود.

تقی زاده: برند 2 باشگاه پرسپولیس و استقلال تهران مبنای واگذاری خواهد بود

به گزارش خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسئول پیگیری واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال تهران گفت: در دو ماه گذشته هشت جلسه منظم و مستمر با حضور مدیران عامل پرسپولیس و استقلال تهران و مدیران سازمان بورس و فرابورس و همین طور سازمان خصوصی سازی برگزار نموده ایم.

معاون وزیر ورزش و جوانان درباره محتوای جلسات و ارتباط آن با روند واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال تهران گفت: گردش کار تمامی جلسه ها که در اختیار وزیر ورزش و جوانان هم گذاشته می گردد آنالیز چگونگی وضع روش واگذاری شرکت های فرهنگی پرسپولیس و استقلال تهران است و هدف ما تسریع در این بخش است.

تقی زاده درباره مبنای واگذاری دو باشگاه گفت: روش های مختلفی به بحث گذاشته شده است و توسط کارشناسان دو سازمان بورس و اوراق بهادار و خصوصی سازی دنبال می گردد، ولی برند دو باشگاه پرسپولیس و استقلال تهران مبنای اصلی واگذاری خواهد بود و خوشبختانه شفافیت اقتصادی، حسابرسی قانونی و سامان یافتن وضعیت اقتصادیاتی دو باشگاه وضعیت خوبی را برای واگذاری ایجاد نموده و هم اکنون صورت های اقتصادی سال های 95، 96 و 97 پرسپولیس و استقلال تهران به سازمان فرابورس فرستاده شده است.

معاون وزیر ورزش و جوانان اضافه نمود: همان طور که آقای سلطانی فر از مدیرعامل و هیئت مدیره دو باشگاه پرسپولیس و استقلال تهران خواست نسبت به تسریع روند واگذاری و خصوصی شدن دو باشگاه اهتمام بیشتری داشته باشند، ما هم با یاری مدیران و کارشناسان سازمان بورس و سازمان خصوصی سازی درصدد هستیم هر چه سریع تر روند خصوصی سازی دو باشگاه انجام گیرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 33

به "تقی زاده: برند 2 باشگاه پرسپولیس و استقلال تهران مبنای واگذاری خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقی زاده: برند 2 باشگاه پرسپولیس و استقلال تهران مبنای واگذاری خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید