تصادف سخت در تهران با دو مجروح

به گزارش یزد بلاگ، برخورد شدید یک دستگاه کامیونت با یک دستگاه خودروی سواری در بزرگراه یاسینی دو مصدوم بر جای گذاشت.

تصادف سخت در تهران با دو مجروح

به گزارش خبرنگاران، تصادف کامیونت با سواری به دلیل سرعت زیاد کامیونت بود. بر اساس این خبر که مهر آن را منتشر نموده است؛ ساعت 13:10 ظهر پنجنشبه در پی تماس خودروهای عبوری با سامانه 125 مبنی بر برخورد دو دستگاه خودروی سبک و سنگین با یکدیگر، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 26 را به بزرگراه یاسینی، نرسیده به شرکت واحد اعزام کرد.

محسن عسگریان فرمانده آتش نشانان اعزامی به محل حادثه در این باره گفت: یک دستگاه خودروی کامیونت ایسوزو با سرعت زیاد در هنگام حرکت با قسمت عقب یک دستگاه خودروی سواری پژو پرشیا، که دو سرنشین داشت برخورد نموده و هر دو سرنشین آن قبل از رسیدن آتش نشانان، توسط شهروندان از خودرو خارج شده بودند.

وی افزود: باتوجه به اینکه سرنشینان خودروی پرشیا دچارمصدومیت شده بودند، آتش نشانان ضمن درخواست حضور عوامل اورژانس به محل، به ایمن سازی و قطع جریان برق خودرو و جلوگیری از نشت بنزین پرداختند و با استفاده از جرثقیل، خودرو را به حاشیه امن بزرگراه انتقال دادند.

در سرانجام، آتش نشانان پس از تحویل محل حادثه به عوامل راهور و تحویل مصدومین به عوامل اورژانس مأموریت خود را سرانجام دادند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 311

به "تصادف سخت در تهران با دو مجروح" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصادف سخت در تهران با دو مجروح"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید